Deel dit artikel
-

Havas belooft met platform voor geautomatiseerde advertentieverkoop ‘volledige transparantie’

Havas Group lanceert een platform voor geautomatiseerde advertentieverkoop die volledige transparantie moet bieden: de Client Trading Solution (CTS). Het platform is al ingezet door de Spaanse telecomreus Telefónica.

Iedere adverteerder die CTS gebruikt, ziet volgens de mediagroep ‘exact wat zich achter alle programmatic oplossingen afspeelt, met volledige transparantie’.

Klanten kunnen in het systeem hun eigen doelstellingen bepalen, zoals inzichtelijkheid, fraudecontrole, merkveiligheid, handelspraktijk, kosten, uitgaven, producten, formaten, kanalen en landen. De digitale workflow in elk stadium van de campagne – programmatic mediaplanning, onderhandelingen met partners, ad serving, campagne-setup – worden inzichtelijk gemaakt.

Samen met MFG Labs lanceerde Havas Group in 2014 de eerste meta-DSP en in 2015 de Media Quality Barometer.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond