Deel dit artikel
-

Jorik Dopmeijer (AH) naar Nike

Jorik Dopmeijer, verantwoordelijk voor AH’s Appie en voorheen voor NU.nl, gaat per 1 april aan de slag bij Nike als product manager Retail Experiences EMEA.

Het wordt zijn taak om de offline winkelervaring in Nikes Europese zaken te verrijken met elementen uit de digitale klantreis die het sportmerk al biedt. Te denken valt aan zaken als het klantentrouwprogramma en het per mobiel zoeken van producten in een winkel. Maar ook meer geavanceerde digitale diensten die uit de ontwikkelhuizen van Nike stromen.

“Bij Albert Heijn zijn we bezig met het mengen van de online en offline kanalen. Dat sluit aan bij wat ik bij Nike ga doen”, aldus de product manager. De fabrikant is van plan een directere band met de klant op te bouwen en innovaties sneller te brengen. In de winkels moeten de directe verkoop, website en digitale producten echt één worden. “Bij AH en NU.nl heb ik al ervaring opgedaan met inhouse ontwikkeling van techniek en werken aan features voor de klant en de business.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond