Deel dit artikel
-

Marcel van der Heijden (GoodKarma): ‘De underdog zijn motiveert me enorm’

Plantaardige shoarma heeft een rijker man gemaakt van Marcel van der Heijden, in overdrachtelijke zin. De inzichten over een duurzaam merk bouwen die hij bij Karma Kebab opdeed, neemt de ondernemer mee naar zijn nieuwe bedrijf: bureau GoodKarma.

Hier zit een verhaal achter…
“Ja, er komen nu twee levenspaden bij elkaar. In 2019 ben ik bij Dept weggegaan, omdat ik het gevoel had dat ik daar geen ondernemer meer kon zijn. Het draaide alleen nog maar om groei. Tijdens een langere rondreis door Australië en Nieuw-Zeeland werd ik direct geconfronteerd met de effecten van klimaatproblematiek. Ik ben minder vlees gaan eten en me gaan verdiepen in plantaardig eten. Zo ben ik in de zomer van 2019 Karma Kebab ingerold. Ik heb veel geleerd over duurzaamheid, maar ook over hoe er goede show mee wordt gemaakt. De tijd was toen nog niet rijp om een nieuw bureau te beginnen, maar ik miste het wel enorm.”

Je wilt magazine content lezen. Log in of meld je aan voor Emerce Premium!

  • Krijg toegang tot Premium content
  • Gratis tickets voor E-commerce Live! en Digital Marketing Live!
  • Ontvang de print-specials EGUIDE en Emerce 100