Deel dit artikel
-

Saartje de Wit (OHRA) en Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014

Saartje de Wit van verzekeraar OHRA is gisteren verkozen als e-mail vrouw van het jaar. De e-mailaward voor de beste e-mailcampagne van 2014 is uitgereikt aan Marktplaats en haar partner RapidSugar. Zowel Saartje als Marktplaats hebben in de ogen van de vakjury ‘lef en creativiteit’ op het gebied van e-mailmarketing getoond.

Volgens juryvoorzitter Frans Reichardt is Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: ‘Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten.’

De jury prees ook de overige genomineerden voor de e-mail m|v award Laura van der Kallen (Sacha Shoes) en Patrick van Wattum (ITG Companies). De genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

Volg nieuws en achtergronden over e-mailmarketing hier.

Deel dit bericht

1 Reactie

Kasper de Wijs

Proficiat Saartje! Mooie prestatie.

Groeten van een trotse collega

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond