Deel dit artikel
-

wehkamp geeft vloggers eigen webshop

wehkamp intensiveert vanaf vandaag de samenwerking met de vier meest invloedrijke Nederlandse vloggers. Komende maanden ontwikkelen Mascha (Beautygloss), Cynthia (Misslipgloss), Sanny (Sanny zoekt geluk) en Anna (Anna Nooshin) videocontent die volgens de retailer een ‘miljoenenpubliek moet inspireren’.

In september 2014 lanceerde wehkamp al een exclusief YouTube-kanaal in samenwerking met vloggers. Inmiddels is dit videokanaal volledig geïntegreerd in het redactionele contentplatform van wehkamp.

De vloggers krijgen allemaal hun eigen redactionele pagina en persoonlijke winkel op wehkamp.nl waar ze hun favoriete producten laten zien en video’s kunnen plaatsen. De video’s zijn niet alleen op wehkamp.nl te zien, maar worden ook verspreid via de vloggers zelf.

Over welke financiële afspraken met de vloggers zijn gemaakt, doet wehkamp geen mededelingen.

 

Deel dit bericht

4 Reacties

We

Slimme zet van Wehkamp.

Barry Trutma

Zeker een slimme zet want ze hebben een flink publiek aan zich weten te binden, al snap je niet dat die vloggers zo bekend zijn. Heb er twee opgezocht(beautygloss en misslipgloss) en die kwamen nogal irritant en amateuristisch over.

Stefan

Erg slimme zet van wehkamp

Jacob Holwerda

Niet alleen voor Wehkamp, maar ook voor kleinere ondernemers wordt het volgens mij steeds interessanter om samen te werken met vloggers. De vloggers hebben ontzettend veel interactie met de doelgroep, zeker in de sieraden en kledingbranche hebben ze veel invloed.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond