Deel dit artikel
-

Yourzine opent nieuw e-mailbureau voor MKB

Yourzine start onder de naam RE:ACT een nieuw label waarmee het e-mailmarketing binnen het bereik van het MKB wil brengen.

Waar Yourzine zelf werkt voor grote merken als Samsung, Efteling, Triodos bank en NRC moet de nieuwe loot aan zijn stam zich richten op het gremium daaronder. Het soort klantvraag is daar ook anders en richt zich meer op zaken als personalisatie en segmentatie in e-mailmarketing.

Het streven, zo klinkt in een persbericht, is om de conversie van klanten twintig procent te verhogen. Naast advieswerk kan RE:ACT ook alle e-mailmarketingactiviteiten van MKB’ers overnemen en voor hen verzorgen.

“We zagen binnen Yourzine, bij vooral kleinere bedrijven, steeds meer vraag ontstaan naar praktische ondersteuning bij de invulling en verbetering van e-mailmarketing programma’s,” aldus Michiel van Riemsdijk, directeur van Yourzine.

“Aangezien wij er altijd naar streven onze e-mailmarketing expertise dienstbaar te maken aan ieder bedrijf die daar behoefte aan heeft, hebben we besloten om een dedicated team op te zetten. RE:ACT kan de expertise van Yourzine benutten om MKB bedrijven te helpen met bijvoorbeeld het ontwikkelen en implementeren van een nieuwsbrief template, het bedenken en ontwikkelen van campagnes of het optimaliseren van bestaande flows.”

Naast RE:ACT heeft Yourzine twee andere labels: Mobile Loyalty en Loyalty Rockstars. Yourzine zelf is onderdeel van bedrijvengroep Digital United.

Foto: Sven Hoffmann (cc)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond