-

Hoe neem je je organisatie mee bij conversie-optimalisatie?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor LevelUp Group. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met LevelUp Group’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Het meekrijgen van de organisatie bij conversie-optimalisatie is een must. Hoe kun je CRO binnen je bedrijf breed opzetten en waarop moet je letten? 

Veel bedrijven in fashion ervaren dat de grootste uitdagingen op het gebied van CRO veelal van organisatorische aard zijn, zoals bijvoorbeeld het organiseren en opschalen van het optimaliseren van je website. Vaak gaat dit over meerdere afdelingen heen, met meerdere resources.

Het gaat bij CRO niet alleen om (het bekende) proces, maar ook over de manier waar je CRO positioneert, welke ambitieuze doelen je stelt, wat voor cultuur je bedrijf heeft en hoeveel je weet van hoe je collega’s, stakeholders en je klanten zich gedragen. Maurice Beerthuyzen, Managing Consultant bij ClickValue geeft je in deze video learnings en tips over hoe je CRO binnen je bedrijf breed kunt opzetten, en waar je dan op dient te letten. Het gaat niet alleen om dat ene knopje of plaatje, maar om het volledige digitale verhaal en de organisatie van jou als merk.

Host: Hielko van der Molen (Marketing Facilitator)

Spreker:  Maurice Beerthuyzen (Managing Consultant bij ClickValue).

Collectie: Fashion 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond