Deel dit artikel
-

Ben & Jerry’s pusht nieuwe smaken via smartphone

IJsjesmaker Ben & Jerry’s kiest bewust voor mobiele advertenties in apps om zijn nieuwe smaken onder de aandacht te brengen.

Apps zijn volgens het bedrijf het juiste vehikel om consumenten op zijn drie nieuwe smaken te wijzen. De potentiële koper is bezig met een favoriete app, thuis of onderweg, en staat open om zich te laten informeren over een nieuwigheid. Hij heeft immers de tijd om met zijn mobiel te werken.

De reclame in de app bestaat in eerste instantie uit een banner met drie buttons. Die informeren afzonderlijk of de nieuwe smaken, ijs in het algemeen en over Ben & Jerry’s. Bovendien, en niet onbelangrijk voor de fabrikant, zitten er ook directe verwijzingen naar de dichtstbijzijnde ijsverkoper in de app ingebouwd.

Foto: David Berkowitz (cc)

Deel dit bericht

4 Reacties

Tamara. Veraart

Grappig dat ze daar nu mee gaan beginnen, doen de meeste ijssalons al jaren via hun eigen app. Goede zet van ze, want het werkt! Onze app werk als volgt:
Zodra er een nieuwe smaak wordt geplaatst, wordt de virtuele vitrine die op de website staat direct ververst en worden klanten up-to-date geïnformeerd. Updates over de nieuwe smaken worden verstuurd via e-mail, Facebook, Twitter en Foursquare.

Scott Johnston

Erwin: This is terrible news….now I have fewer escapes from the temptation of their ice cream 😉

Erwin Boogert

Dan kun je niets anders doen dan je eraan over te geven…

Scott Johnston

Surrender has started!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond