Campagnepanel #185: ‘Matig verhaal’
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken ze naar een interactieve film met social elementen en verwijzingen naar Zalando.
- Campagnesite: zalando.wirewax.com
- Klant: Zalando
- Bureaus: Anomaly
- Gebruikte media: Social media, Out of Home, Digital Out of Home, gepersonaliseerde marketing en PR
- Doel van de campagne: Branding, door thema's als zelfexpressie en individualiteit centraal te stellen. Afgeleid doel is e-commerce, verkopen genereren.
Omschrijving
Het hoofdbestanddeel van deze campagne is een interactieve digitale filmervaring die de wereld van TikTok samenvoegt met een interactieve videoserie genaamd The Life of Liberty. Klanten kunnen de collecties uit de videoserie kopen via Zalando. Daarvoor klik je op springende witte bolletjes. De personages in de serie drukken zichzelf uit via luxe- en designermode en ze dragen items uit het Zalando Designer-aanbod voor herfst/winter '21. De campagne is social first en draait in Italië, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Tsjechië.
Je wilt magazine content lezen. Log in of meld je aan voor Emerce Premium!
- Krijg toegang tot Premium content
- Gratis tickets voor E-commerce Live! en Digital Marketing Live!
- Ontvang de print-specials EGUIDE en Emerce 100
Heb je al een Emerce Account?