Gerrie Brand
  • Gerrie Brand

  • 227 artikelen
  • 4.383.818 views
  • 136 reacties

Gerrie Brand

Werkt bij
Emerce
Functie
channel content manager
Twitter
@roodkipje
Linkedin
https://nl.linkedin.com/in/gerrie-bran...

Gerrie Brand is channel content manager bij Emerce. Zij heeft een brede belangstelling voor alles wat tech en social is, met als specialisatie de luchtvaart en reisbranche.

Artikelen van Gerrie Brand

Bidroom
  • 16 mei 2018 11:00

Bidroom sluit Europese deal met Visa

Visa en Bidroom gaan samenwerken. Europese kaarthouders kunnen zes maanden gratis gebruikmaken van het hotelreserveringsplatform. Hiertoe is een driejarige overeenkomst gesloten.

Hotelconciërge aan te de telefoon in de lobby
  • 10 mei 2018 07:00

Welke kansen biedt AI de reisbranche?

Voor de reisbranche biedt kunstmatige intelligentie een aantal interessante use cases. Juist een sector die zo gericht is op mensen moet zich terdege bewust zijn van de kansen die automatisering biedt.

Vliegtuig op tarmac
  • 9 mei 2018 13:00

Air Miles zijn weer in te wisselen voor vliegtickets

Spaarders van Air Miles kunnen vanaf vandaag weer mijlen inwisselen voor vliegtickets. Air Miles gaat hiervoor een samenwerking aan met Vliegwinkel.nl. Volgens het loyaliteitsprogramma van Shell, Ahold en Praxis is korting op vliegreizen een veelgevraagde inwisselmogeljkheid.

  • 30 april 2018 10:00

CityHub: nieuwe locatie in Rotterdam en Europa volgt

CityHub heeft na Amsterdam nu ook een vestiging in Rotterdam geopend. Medeoprichter Sem Schuurkes vertelt over de trage start en de stroomversnelling waarin CityHub zich nu bevindt. “Binnen drie jaar openen we minstens vijf vestigingen in Europa.”

Aziatische bezoeker van het Kröller Müller museum
  • 25 april 2018 16:00

NexportChina geeft duizend tips aan Chinese bezoekers

Ook NextportChina wil een graantje meepikken van de Chinese bezoekers die in steeds grotere getale naar Nederland komen. Hiertoe is een mini-programma in WeChat gelanceerd in samenwerking met kaartenmaker Duvoor Media. “Het beeld van Chinese reizigers die in een groep achter een vlaggetje aanlopen klopt allang niet meer,” zegt Thijs van der Toom van NextportChina.

Kantoor van Booking in Amsterdam
  • 12 april 2018 07:00

Booking: geen vliegtickets, wel transfers en particuliere accommodaties

Booking.com is voorzichtig aan het testen of klanten interesse hebben in vluchten maar ontbeert naar eigen zeggen de expertise om daar echt mee aan de slag te gaan. In plaats daarvan zijn de pijlen gericht op de services die klanten nodig hebben zodra ze op de reisbestemming zijn gearriveerd én op een aanbod dat kan concurreren met Airbnb. Een update.