Valsplat neemt Braingineers over
Strategisch ontwerp- en onderzoeksbureau Valsplat neemt Braingineers over. Dat maakten de partijen zojuist bekend.
Strategisch ontwerp- en onderzoeksbureau Valsplat neemt Braingineers over. Dat maakten de partijen zojuist bekend.
Consument zijn niet gek: bij alleen maar juichende recensies online worden ze achterdochtig. Daarom zijn negatieve beoordelingen niet per se slecht.
Als je iets zelf maakt hecht je er meer waarde aan: dat psychologische mechanisme werkt al jaren voor IKEA. Dat kan ook online met customization tools.
Minimalisme is een dominante trend in UX design. Less is more lijkt onlosmakelijk verbonden met minimalistisch webdesign. Maar is dat altijd terecht?
De aanhouder wint maar teveel aandringen roept weerstand op. Hoe zit dat? En hoe kun je consumenten benaderen zonder ze tegen de haren in te strijken?
Zorgverzekeraar VGZ onderzocht de emoties van potentiële klanten tijdens de online oriëntatie en verbeterde hierdoor de conversie met bijna 3 procent.
Het bieden van teveel informatie op je website kan leiden tot Fear of Missing Information (FOMI). Een regelrechte conversie-killer. Energiedirect.nl laat zien hoe zij met FOMI omgaan
Onderzoek naar je usability verdient zichzelf terug. Sportmerk ASICS zag een spectaculaire stijging van de conversie van hun Shoe Finder-tool.
Het eerste nationale user experience rapport is uit en gebaseerd op het feit dat 95% van onze beslissingen door ons onderbewuste worden beïnvloed en zelfs gemaakt.
Het Amsterdamse marketingbureau Braingineers haalt een miljoen euro nieuw groeigeld op bij JOA Ventures Seed Capital.
Digital agency Incentro heeft een samenwerking gesloten met Braingineers om op basis van neurale gebruikersfeedback sites en shops te kunnen optimaliseren.
Informal investors hebben 3,5 ton geïnvesteerd in de startup Braingineers, een bedrijf dat gebruikersonderzoek doet op basis van emotionele feedbacksignalen.