DPG Media combineert Nederlands, Belgisch en Deens programmatic aanbod
DPG Media gaat de internationale programmatic markt bedienen met een gecombineerd aanbod van Nederlandse, Belgische en Deense inventory.
DPG Media gaat de internationale programmatic markt bedienen met een gecombineerd aanbod van Nederlandse, Belgische en Deense inventory.
De helft van de Nederlandse consument wil gaan shoppen tijdens de komende Black Friday-periode en daar weer de helft van stelt gewenste aankopen nu uit om pas dan toe...
Uitgeefconcern DPG Media zag de digitale omzet naar 523 miljoen euro. CEO Erik Roddenhof: “De focus van onze strategie ligt op de creatie van meer digitale waarde.”
Een van Nederlands grootste uitgevers sluit aan op media-inkoopplatform Media Futures Market: DPG Media. Adverteerders uit binnen- en buitenland kunnen
De podcasts van FD Mediagroep genereren meer downloads, DPG Media heeft iets meer luisteraars. De twee kampen om de nummer 2-positie achter de NPO.
Privacy van de gebruiker verliest het van de reclame-euro’s bij Tweakers. Nederlands grootste techtitel voert de trackingcookies weer in om de gekelderde reclame-inkomsten terug op peil te brengen.
Commercieel directeur Lauren van der Heijden stapt op bij DPG Media om CEO te worden bij recruitmentspecialist The Works.
Iedereen wil de aandacht van de consument te trekken in de drukke decembermaand. Hoe zorg je ervoor dat consumenten dan aan jouw merk denken?
AD.nl zendt komende week nog alle wedstrijden van de Nederlandse ploeg live uit voor abonnees op zijn website.
Effectief adverteren op bepaalde doelgroepen, maar zónder cookies en persoonsgegevens? Met contextual targeting wordt dat steeds beter mogelijk.
Een goede marketeer is constant bezig met optimaliseren. Een grote uitdaging, want de ontwikkelingen binnen het digitale landschap gaan snel
DPG Media Nederland lanceert een eigen inkooploket voor al zijn eigen media en die van partners als RTL en Talpa. Omdat het de hele keten beheert, zijn de reclamekosten...