Heineken introduceert nieuw biertje in metaverse
De introductie in de fysieke wereld vond al plaats, maar volgende week presenteert Heineken ook in een virtuele wereld zijn nieuwe Silver-bier.
De introductie in de fysieke wereld vond al plaats, maar volgende week presenteert Heineken ook in een virtuele wereld zijn nieuwe Silver-bier.
Charlotte ’t Sas heeft meer dan vijftien jaar ervaring in (digital) marketing en werkt nu zeven jaar voor Heineken. Wat heeft zij met marketing automation?
Ruim een jaar nadat zijn oud-compagnon Sebastiaan Berkvens het bedrijf verliet, maakt nu ook de andere oprichter van Beerwulf bekend zijn biezen te pakken. Commercieel directeur Marc Scholten stroomt...
'Vertalers' noemt Heineken ze, de mensen die het gat tussen business en technologie vullen waar het om kunstmatige intelligentie gaat. Projecten werken met support van de CFO en CEO.
De marketingbaas van Heineken in het Verenigd Koninkrijk, Cindy Tervoort, verhuist naar Nederland om de leiding te nemen over de internationale webwinkel voor speciaalbieren Beerwulf.
De Europees werkende online bierwinkel Beerwulf.com steekt de tenen in het water met een nieuw transactionele model: abonnementen op fustjes en dozen met speciaalbier.
Bierbrouwer Heineken heeft een strategische alliantie gesloten met Grab om in Zuid-Oost Azië zijn bieren te bezorgen en helpen betalen.
Bierbrouwer Heineken consolideert een deel van zijn klantgerichte online activiteiten. Het brengt dochter The Sub onder bij participatie Beerwulf.
Heineken doet in Nederland een campagne op digitale abri’s om zijn media-impact te vergroten. Korte succesfilmpjes uit Zuid-Korea gaan in Nederland rond de spits live op Exterions schermennetwerk.
De bierbrouwer brengt een nieuwe app uit voor Heineken Experience, de interactieve tour door de voormalige brouwerij in Amsterdam. Behalve nieuw jasje zal ook de chatfunctie aanspreken.
Een nieuwe app van Heineken combineert bronnen van verscheidene social media om gebruikers naar de hipste locaties in de buurt te loodsen.
Afgelopen woensdag vond tijdens de Amsterdam eWeek de eerste editie van The Facebook Conference plaats. Op het podium deelden merken zoals KLM, Heineken, Philips, de ANWB en Hunkemöller en...