Improve Digital gaat op in Azerion
Technologiebedrijf Improve Digital gaat op in de nieuwe bedrijvengroep Azerion, waarvan het met Orange Games een van de oprichters is.
Technologiebedrijf Improve Digital gaat op in de nieuwe bedrijvengroep Azerion, waarvan het met Orange Games een van de oprichters is.
Sellbranch, een onderdeel van Improve Digital, koopt het bureau Leeads om zijn positie in Noord-Europa te verstevigen.
Sellbranch, een onderdeel van Improve Digital, heeft de mobiele mobiele reclame-exploitant Widespace uit Zweden overgenomen.
First price bid auction was tijdens de afgelopen Dmexco-vakbeurs in Keulen hét buzzword. Technologiebedrijf Improve Digital brengt de techniek nu in de praktijk. Uitgevers moeten ervan gaan profiteren omdat...
Een nieuw pricingmodel in programmatic advertising dient zich aan: ‘first price bid auctions’. Drie experts geven hun visie. Vandaag als tweede Angela Pellaupessy, Benelux-baas Improve Digital.
Willen grote en internationale adverteerders programmatic structureel omarmen, dan moet de markt professionaliseren. Dat vindt CEO Sebastiaan Moesman van Improve Digital.
Sebastiaan Moesman, de voormalig COO Worldwide van GroupM Connect, wordt per 1 juni de nieuwe CEO van Improve Digital.
Improve Digital gaat de premiuminventory van de Telegraaf Media Groep verkopen met zijn programmatictechnologie.
Level Up Media, onder meer uitgever van DingIt.tv, heeft Improve Digital uit Amsterdam gecontracteerd om zijn diepe archief met exclusieve premium gamevideo te exploiteren.
Nieuwe televisies van TP Vision Philips krijgen ruimte voor adverteerders om persoonlijke videocommercials te tonen.
In een open brief aan de Europese Commissie roepen uitgevers op om de nieuwe cookiewet niet strenger te maken dan hij al is. Ze willen ook niet verplicht worden...
Technologiebedrijf Improve Digital heeft zijn reclameplatform voor uitgevers vanaf de grond opnieuw opgebouwd. “We integreren adserving en de SSP tot een geheel, als eerste in de wereld”, aldus directeur...