Meer Artikelen

Improve Digital lanceert vernieuwd platform

Technologiebedrijf Improve Digital heeft zijn reclameplatform voor uitgevers vanaf de grond opnieuw opgebouwd. “We integreren adserving en de SSP tot een geheel, als eerste in de wereld”, aldus directeur Joëlle Frijters.

Improve Digital garandeert uitlevering

Nieuwe technologie van Improve Digital geeft uitgevers de mogelijkheid om gegarandeerde afspraken te maken met adverteerders. Het maakt niet uit of dat op web, mobiel of video is.

Marketing

Sanoma tekent Improve Digital

Sanoma Media in Nederland gaat zijn online reclameruimte exploiteren met de technologie van Improve Digital.

Programmatic

Meeste display in Amerika wordt programmatic ingekocht

De meeste displayreclame in Amerika wordt in 2015 voor het eerst programmatic ingekocht, via geautomatiseerde veilingsystemen.

Programmatic

Dmexco: ‘Programmatic steelt de show’

Zelfs premium sales vallen binnenkort in het domein van programmatic buying/selling, net zoals televisiereclame. Angela Pellaupessy, Beneluxbaas van Improve Digital, signaleert verder dat uitgevers nog moeite hebben met een datastrategie en dat adverteerders veeleisender worden bij online videoreclame.

Improve Digital met programmatic in page video

Improve Digital brengt een nieuw videoproduct op de markt voor uitgevers: programmatic in page video met honderd procent ‘viewability’.

Improve Digital opent kantoor in België

Improve Digital opent een nieuw kantoor, in België, om de lokale uitgeversmarkt beter te kunnen bedienen met zijn reclametechnologie.

Marketing

Alle video op VI.nl programmatic verkocht

Voetbal Internationaal gaat de reclameruimte bij al zijn online video’s verhandelen via een marktplaats van vraag en aanbod, in jargon: programmatic trading.

Joëlle Frijters: ‘De ad server is dood’

“De ad server is dood, lang leve de ad server”, poneert Joëlle Frijters van Improve Digital stellig voor de Europese online reclame-industrie tijdens het Interact-congres in Berlijn.

Improve Digital met in app-videoreclame

Improve Digital heeft een techniek ontwikkeld waarmee adverteerder programmatic reclameruimte kunnen inkopen in apps om videoreclame te vertonen.

Marketing

Webwinkels worden concurrent online mediabedrijven

Grote webwinkels beginnen een nieuwe inkomstenbron te zien: reclame van derde partijen op hun sites. Otto, MediaMarkt, Saturn en Ahold behoren tot de partijen die de eerste stappen op dit terrein zetten.

E-commerce
Premium

Improve Digital breidt uit met native advertising

Uitgevers kunnen behalve displayreclame nu ook native advertising geautomatiseerd gaan verkopen op hun sites. Improve Digital breidt zijn dienstenpakket hiermee uit. Het bedrijf gaat zich ook meer richten op directe digitale verkoop.

Marketing

Improve Digital met RTB voor video

Na het web en mobiel is nu digitale video aan beurt om zijn reclameblokken c.q. ‘zendtijd’ te laten automatiseren. Improve Digital brengt hiervoor een nieuw product op de internationale markt.

Online advertising

Improve Digital ziet forse groei real time bidding

Het Nederlandse bedrijf Improve Digital heeft de omzet van real time bidding, het geautomatiseerd bieden op advertenties, in het afgelopen kwartaal met 120 procent zien toenemen. Dat vertelde CIO Janneke Niessen gisteren op de Automated Trading Summit van het Interactive Advertising Bureau Nederland.

Drie vragen aan: Joëlle Frijters

Het real time advertentieplatform ImproveDitigal komt voor 85 procent in handen van de Zwitserse PubliGroupe. Aan CEO Joëlle Frijters van ImproveDigital drie korte vragen over deze overname.

Online advertising