[Emerce TV] ‘Data belangrijk voor duurzaamheid’
Groothandels doen er verstandig aan hun datahuishouding op orde te brengen. Een nieuwe wet verplicht hen ertoe om vanaf 1 januari 2024 verplicht te rapporteren over de impact van...
Groothandels doen er verstandig aan hun datahuishouding op orde te brengen. Een nieuwe wet verplicht hen ertoe om vanaf 1 januari 2024 verplicht te rapporteren over de impact van...
Klanten van de HEMA hoeven niet meer per se naar de balie om hun aankopen bij de kassa te betalen. De winkelketen experimenteert met ambulante kassa's: software op Android-telefoons...
De aanstaande cookieloze wereld: hoe gaat het in de praktijk? Een gesprek met Djémilah Dalhuisen van ING over hoe de bank experimenteert met alternatieven.
Tijdens Emerce Lean Innovation Summit gaat Hans Voorn in gesprek met Clara Miranda Escribano van ING Group over een sprinttechniek om iedereen binnen haar organisatie innovatiever te maken.
Een groot deel van de nieuwe zelfstandig ondernemers leunt voor zijn werk zwaar op platformen als Uber, Werkspot, Temper of bol.com.
Albert Heijn test voor het hoofdkantoor in Zaandam een nieuw winkelconcept waarbij het mini-filiaal vrijwel volledig is geautomatiseerd. Klanten hoeven geen producten te scannen en zelfs niet af te...
De media-activiteiten van ING ontwikkelen zich van campagnegedreven naar always-on. De bank overweegt daarom serieus om een eigen uitgeef- en productieteam op te bouwen.
ING Group koopt via zijn Duitse dochter ING-Diba de online kredietverstrekker Lendico en krijgt hiermee een gevestigd label in handen voor kleine en middelgrote ondernemers die snel een lening...
Een nieuwe online campagne van ING toont geanimeerde reclames op social en outdoor dezelfde boodschap waarbij de inhoud afhankelijk is van de locatie en interesses van de ontvanger.
ING lanceert een nieuw investeringsfonds onder de naam ING Ventures om daarmee in fintechbedrijven te participeren. Bij aanvang bevat het 300 miljoen euro aan beschikbaar kapitaal.
ING wordt weer actief op de Engelse markt maar doet dat niet onder eigen naam. Het wordt een soort mobiele dienstverlener met wiens app consumenten al hun financiële zaken...
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.