Einde oefening voor Lesara, doorstart ketst af
Er komt geen doorstart voor het Europese online warenhuis Lesara. De strategische investeerder die een doorstart wilde maken trok zich op het laatste moment terug.
Er komt geen doorstart voor het Europese online warenhuis Lesara. De strategische investeerder die een doorstart wilde maken trok zich op het laatste moment terug.
Online koopjesmarkt Lesara, dat Europees dekkend werkt met een snel wisselend assortiment, heeft uitstel van betaling gekregen van de rechter in Berlijn.
Online warenhuis Lesara heeft afgelopen vrijdag zijn eerste, eigen distributiecentrum geopend.
De Europees werkende online kledingwinkel Lesara heeft dertig miljoen euro nieuw venturecapital opgehaald bij zittende en nieuwe investeerders.
Online warenhuis Lesara investeert 45 miljoen euro in de bouw van een nieuw distributiecentrum in hartje Duitsland. Vanuit Erfurt zal heel Europa vanaf komende zomer worden bediend.
Tachtig procent van het verkeer en driekwart van de omzet van online modewinkel Lesara komt al via het mobiele kanaal. "De vaste website is bijna overbodig", zei CEO Roman...
De online prijsvechter Lesara heeft dertig miljoen euro nieuw groeigeld opgehaald bij Amerikaanse en Europese investeerders voor verdere Europese expansie. Oprichter Roman Kirsch spreekt op EMERCE eDay over hoe...
Online discounter Lesara heeft een webshop in België geopend, de negende landensite voor het snel groeiende bedrijf uit Duitsland.
Het Europees werkende online budgetwarenhuis Lesara tikte in oktober een omzet van 100 miljoen euro aan, op basis van een 'run rate' van een jaar. Het verkooptotaal ligt 175...
Online budgetwinkel Lesara is met tv-reclame begonnen in Nederland om zijn naamsbekendheid hier te laten groeien. Op thuismarkt Duitsland is het bedrijf van de jonge ondernemer Roman Kirsch inmiddels...
De discounter voor mode en spulletjes Lesara opent een online vestiging in Frankrijk en boort daarmee een marktpotentieel van ruim zestig miljoen consumenten aan.
Het goedkope online warenhuis Lesara opent de deuren in zestien Europese landen simultaan. Daarmee boren de Duitsers in een klap een potentieel marktbereik van 205 miljoen consumenten aan.