Onderdeel Pro Active in surséance
Een onderdeel van onderzoeksbureau Pro Active heeft surséance van betaling aangevraagd. Het gaat om de bv Pro Active International, waar Newconomy een belang van 25 procent in heeft. Hierin...
Een onderdeel van onderzoeksbureau Pro Active heeft surséance van betaling aangevraagd. Het gaat om de bv Pro Active International, waar Newconomy een belang van 25 procent in heeft. Hierin...
Een nieuw bedrijf genaamd CoolResearch gaat zich specialiseren in het verrichten van internetonderzoek in opdracht van de overheid. Het bedrijf is opgezet als een joint-venture door onderzoeksbureau Pro Active...
Fred van Aken is de nieuwe algemeen directeur van Pro Active International. Hij is de opvolger van Liesbeth Hop, die zich meer gaat richten op strategie, ontwikkeling, marketing en...
Ondanks de ellende in de dotcomwereld, maakt winkelen op internet nog altijd een forse groei door. Dat concludeert Nipo Interactive in een wereldwijd onderzoek. Zo zou de...
Onderzoeksbureau Pro Active International gaat zich richten op customer relationship management (crm) en merkstrategieën. Het onderzoeksbureau is hiervoor een samenwerking gestart met MSP Associates uit Amsterdam. De...
China is de snelst groeiende internetmarkt van de wereld, concludeert Pro Active International in een onderzoek waaraan 60.000 Chinese internetgebruikers hebben meegewerkt. Het onderzoek is gedaan in opdracht van...
Nederlanders hebben dit jaar op internet voor 350 miljoen aan reizen besteed. Dit getal is een resultaat van de eerste E-Travel Monitor van Pro Active . Volgens het...
Nederlandse internetgebruikers maken steeds meer gebruik van mobiele technologie, zoals laptops en mobiele telefoons. 90 procent heeft een mobiele telefoon, 4 procent maakt gebruik van wap. Dit blijkt uit...
Nederlanders zijn niet erg geneigd tot het doen van online kerstinkopen. Uit onderzoek van Pro Active International blijkt dat slechts 10,1 procent van de Nederlanders hiertoe bereid...
Nederlanders spenderen dit jaar 5,9 miljard gulden online. Dat concludeert Pro Active International in de Nationale Internet Monitor. Met name zakelijke aankopen zijn sterk gestegen, van 450...
Het aantal Nederlanders dat online is en iets heeft gekocht via internet is sterk gestegen, constateert Pro Active in de Internet Monitor. Er zijn nu 5,7 miljoen...
De Nederlandse internetter heeft weinig interesse in breedband, zo concludeert Multiscope na een onderzoek onder 1614 Nederlanders. De uitkomst staat haaks op bevindingen van ...