Wanneer ben je toe aan klantdata-gedreven marketing?
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
Wil je verder richting omnichannel? Denk na over wat je op wilt lossen en denk niet dat je per se een groot IT-project of een nieuw CDP nodig hebt.
E-mailmarketing: het meten van de resultaten wordt moeilijker. De 'open rate' is minder betrouwbaar geworden. Kijk daarom ook naar deze vier andere metrics.
Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering toe. Ook mediabedrijf Agrio moest het roer omgooien. De ervaringen van Arjan Goorman, Hoofd Marketing.
Datagestuurde marketing: hoe kies je? Wat zijn de capaciteiten en voordelen van verschillende soorten platforms? Een overzicht inclusief vergelijkingstabel.
De kracht van marketing automation is onbetwist. Maar hoe bouw je een business case voor de aanschaf van marketing automation software? Vier stappen.
Bij e-mailcampagnes is informatie over aantallen clicks belangrijk. Daarvoor zijn twee bronnen, die soms verschillen. Lees hier meer over de meetmethodes.
Door het wegvallen van third party data zal online leadgeneratie veel meer via de eigen kanalen gaan verlopen. Met een slimme aanpak pas je leadgeneratie in elke stap van...
Consumenten vragen om een gepersonaliseerd aanbod. Als merk zoek je daarvoor de beste tooling per touchpoint, maar ook connectiviteit tussen die touchpoints.
Marketing automation in de praktijk brengen gaat veel verder dan alleen nieuwe tooling implementeren. Zo zet je marketing automation in 2021 succesvol in.
MindCampus werd door de coronacrisis genoopt om haar cursusaanbod volledig te digitaliseren. “Corona bracht ons in een digitale versnelling.”
Met de realtime inzet van klantinzichten brengt Bouwmaat zijn persoonlijke benadering ook naar de digitale kanalen. “Omnichannel betekent dat je online dezelfde persoonlijke betrokkenheid toont als fysiek in de...