Russische telco opent internationaal AI-fonds van 100 miljoen
Een dochterbedrijf van Ruslands grootste telecomaanbieder MTS opent een investeringsfonds voor kunstmatige intelligentie.
Een dochterbedrijf van Ruslands grootste telecomaanbieder MTS opent een investeringsfonds voor kunstmatige intelligentie.
De software van Tesla’s zou verklappen dat de autofabrikant zijn computers traint om autonoom over de Europese wegen te kunnen rijden.
Computers die ‘gewone’ menselijke teksten begrijpen, aanvullen, en zelfs uit het niks produceren: de beste modellen kunnen het al fenomenaal goed.
Heel veel vragen kreeg KLM binnen toen de coronapandemie begon. Door Messenger efficiënter in te zetten lukte het om die sneller te beantwoorden.
WPP-onderdeel Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist Satalia.
Tesla wil in de toekomst zijn AI-trainingscomputer opstellen voor derde partijen, mogelijk als betaalde clouddienst.
Trends in twee belangrijke sectoren in e-commerce: fashion en retail. Omnichannel, AI en duurzaamheid, maar ook meer eerlijke en authentieke content.
Breinprikkels als input voor webshopmarketing: de afgelopen jaren is er veel gebeurd. Wat zijn het nut, de mogelijkheden en beperkingen? We praten je bij.
Onderzoekers van de TU Delft, de Universiteit van Barcelona en Harvard University hebben voor het eerst een zwerm kleine – en dus zeer veilige – drones ontwikkeld die autonoom gasbronnen kunnen detecteren en lokaliseren in onoverzichtelijke binnenruimten.
Hyperautomation heeft veel potentie maar controle is cruciaal. Governance, verantwoordelijkheid, privacy en transparentie: dat zijn de sleutelprincipes.
In opdracht van het Nederlandse ministerie van binnenlandse zaken heeft een team van onderzoekers van Tilburg University, Eindhoven University of Technology, Vrije Universiteit Brussel en het College voor de Rechten van de Mens een handreiking samengesteld om te voorkomen dat hun algoritmes discrimineren.
Hoe gebruik je de sterke punten van zowel winkelpersoneel als een servicerobot? En willen klanten wel robots? Onderzoek onder consumenten geeft antwoorden.
Bij de klantenservice is de tevredenheid van medewerkers vaak laag. Ondoordachte automatisering speelt een grote rol. Meer aandacht voor de medewerker.
Algoritmes en AI vinden steeds meer toepassingen in procesautomatisering: een overzicht met concrete voorbeelden, voordelen, maar ook aandachtspunten.
Chatbots zijn bekend. Bij hyperautomation gaat het om meer: zet Conversational AI niet slechts in voor één kanaal maar voor een omni-channel-strategie.