Hoe de juiste balans tussen technologie en mens de klantervaring verbetert
De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.
De juiste combinatie van mens en technologie kan leiden tot waardevolle efficiëntieslagen en een betere klantervaring.
E-commerceplatformen zónder filters maar met slimme algoritmes zullen de huidige generatie webshops en zelfs een gigant als Amazon verslaan.
Mensen kunnen dan misschien bevooroordeeld zijn, maar dat hoeft niet automatisch ook voor artificial intelligence te gelden.
We horen het al jaren: Een Tupac-hologram op Coachella, Michael Jackson bij de Rocks Billboard Music Awards. Maar wat is […]
Tv-bedrijf RTL zet in Duitsland kunstmatige intelligentie in om de inhoud van commercials te ‘lezen’.
In heel Europa worden dinsdag 15 september de zogenoemde units van ELLIS (European Laboratory for Learning and Intelligent Systems) – waaronder de Nederlandse op Amsterdam Science Park – virtueel gelanceerd.
De Duitse staat Baden-Württemberg wil een innovatiepark voor kunstmatige intelligentie bouwen, al is nog niet duidelijk waar het precies zal komen.
Investeringen in kunstmatige intelligentie zijn in het tweede kwartaal als gevolg van de coronacrisis sterk gedaald. Volgens een nieuw rapport […]
Onderzoekers van de Technische Universiteit Eindhoven en het Catharina Ziekenhuis hebben een nieuw algoritme ontwikkeld dat heel snel COVID-19 in het bloed kan herkennen. De software is bedoeld voor gebruik op de Eerste Hulp, om corona bij binnenkomende patiënten snel uit te sluiten.
De TU Delft wil 16 getalenteerde onderzoekers werven om deel uit te maken van een florerende Artificial Intelligence (AI) gemeenschap die de kruisbestuiving tussen talenten met verschillende expertises en disciplines bevordert. De functies zijn gericht op zowel AI-experts als op degenen die AI willen toepassen in hun Science, Technology, Engineering of Design vakgebied.
Bij producten op de consumentenmarkt gebruikt Google al vaak kunstmatige intelligentie. Taal- en beeldherkenning bijvoorbeeld. Op de zakelijke markt, in Google Cloud, valt nog veel te winnen.
Google en de Franse telecomoperator Orange gaan een strategisch partnerschap aan dat betrekking heeft op kunstmatige intelligentie (AI) en nieuwe clouddiensten.
Er staat na het coronavirus al een volgende indringer in de rij die de culturele sector verder zal ontwrichten: Artificiële Intelligentie (AI).
Met het AI for Retail (AIR) Lab wil Ahold Delhaize de vaardigheden in kunstmatige intelligentie en robotica uitbreiden. “We zoeken altijd naar waarde voor het businessmodel”, aldus Bart Voorn, Director Data, AI en Robotics.
The Economic Board van de regio Arnhem-Nijmegen, met Wageningen, Twente Board en Oost NL slaan de handen ineen voor een Artificial Intelligence-strategie voor Oost-Nederland.