More stories

Een succesvolle omnichannelstrategie begint met de flexibiliteit van composable e-commerce

Het is steeds lastiger om data uit verschillende silo’s heen en weer te laten stromen. Met de composable-e-commerce-benadering herstel je de samenhang.

Composable Commerce

Slimmer segmenteren voor online

De uitdagingen en mogelijkheden van segmentatie in de digitale wereld worden besproken in deze whitepaper.

Data

Op weg naar een datavolwassen organisatie

Datavolwassenheid is de mate waarin een organisatie in staat is om waarde te creëren uit haar data.

Data

AI-gedreven oplossingen zijn niets waard zonder de juiste input

AI-oplossingen kunnen alleen werken met de juiste input. Verkeerde of te weinig gegevens zijn een probleem, maar ook te veel of te eenzijdige data.

Artificial Intelligence

Uitdaging voor mediabedrijven: bouw rijke klantrelaties en kom los van ‘big tech’

Met name mediabedrijven worstelen met de kwaliteit van hun klantgegevens. Met een datagedreven werkwijze verbeter je de betrouwbaarheid van de data.

Data

Interview: Anne de Jongh over foutloze productgegevens in de woonbranche

‘Content is king’… als je productgegevens ook echt kloppen. In de woonbranche, met de vele merken, producten, varianten en kleuren is dat niet eenvoudig.

Data

Striktere privacywetgeving: bouw een nieuw fundament voor je marketingstrategie

De succesvolste bedrijven en webshops zijn goed in gebruiken van data. Juist die gegevensverwerking wordt een stuk lastiger. Hoe los je dat op?

Data

Soepel starten met data analytics als SAP-gebruiker? Pas deze vijf best practices toe

Data-analyse wordt lastig zodra je SAP-data in andere tooling wilt inzetten: vijf ‘best practices’ voor effectieve data analytics als SAP-gebruiker.

Data

Wanneer ben je toe aan klantdata-gedreven marketing?

In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.

Marketing automation

Denk nu na over een toekomstbestendige datastrategie: uitstel leidt tot risico’s

Veel organisaties schuiven ingewikkelde vragen over data nog voor zich uit. Privacy wordt echter steeds belangrijker. Denk dus nu na over je databeleid.

Data

De grootste trends in data-driven marketing voor 2023

Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.

Marketing

Headless gaan of niet: een reality check

Veel merken kiezen er vandaag de dag voor om headless te gaan. Waarom zou je dit wel of niet doen? En wat zijn de opties in de markt?

E-commerce

Gaat decentralisatie hard, of niet hard genoeg in de financiële sector?

Decentralisatie is de logische volgende stap in digitalisering. Wat betekent dit voor de financiële sector en hun klanten? En wat zijn de voordelen van gedecentraliseerde finance?

Financials

Case: VodafoneZiggo zoekt betere verbinding met klanten door data te bundelen

VodafoneZiggo is op zoek naar meer gepersonaliseerde verbinding met klanten. Dus moet het juiste bericht op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken.

Data

Data-obsessie helpt de klant niet (en jou ook niet)

Veel organisaties lijken overtuigd dat meer data verzamelen altijd beter is. Dat noemen we data-geobsedeerde dataverzameling en vaak werkt het averechts.

Data