AI-gedreven oplossingen zijn niets waard zonder de juiste input
AI-oplossingen kunnen alleen werken met de juiste input. Verkeerde of te weinig gegevens zijn een probleem, maar ook te veel of te eenzijdige data.
AI-oplossingen kunnen alleen werken met de juiste input. Verkeerde of te weinig gegevens zijn een probleem, maar ook te veel of te eenzijdige data.
Met name mediabedrijven worstelen met de kwaliteit van hun klantgegevens. Met een datagedreven werkwijze verbeter je de betrouwbaarheid van de data.
‘Content is king’… als je productgegevens ook echt kloppen. In de woonbranche, met de vele merken, producten, varianten en kleuren is dat niet eenvoudig.
De succesvolste bedrijven en webshops zijn goed in gebruiken van data. Juist die gegevensverwerking wordt een stuk lastiger. Hoe los je dat op?
Data-analyse wordt lastig zodra je SAP-data in andere tooling wilt inzetten: vijf ‘best practices’ voor effectieve data analytics als SAP-gebruiker.
In deze whitepaper lees je zes concrete oplossingen om snel en effectief je marketinginspanningen te verbeteren.
Veel organisaties schuiven ingewikkelde vragen over data nog voor zich uit. Privacy wordt echter steeds belangrijker. Denk dus nu na over je databeleid.
Zoals elk jaar zetten de DDMA-commissies de grootste trends in data-driven marketing voor het nieuwe jaar op een rij.
Veel merken kiezen er vandaag de dag voor om headless te gaan. Waarom zou je dit wel of niet doen? En wat zijn de opties in de markt?
Decentralisatie is de logische volgende stap in digitalisering. Wat betekent dit voor de financiële sector en hun klanten? En wat zijn de voordelen van gedecentraliseerde finance?
VodafoneZiggo is op zoek naar meer gepersonaliseerde verbinding met klanten. Dus moet het juiste bericht op het juiste moment de juiste doelgroep bereiken.
Veel organisaties lijken overtuigd dat meer data verzamelen altijd beter is. Dat noemen we data-geobsedeerde dataverzameling en vaak werkt het averechts.
De vraag naar duurzame kleding neemt toe, maar echt duurzame producten vinden blijft een uitdaging. Want wat maakt iets nu echt duurzaam? Er is een centrale database nodig, stelt Noor Veenhoven, medeoprichter van Impactbytes. “Als het niet makkelijk vindbaar is, geven mensen het op.”
Opvallen en een nieuw merk uitrollen in de fashionbranche is een vak apart. Wat komt hier allemaal bij kijken?
Shaping the future is een podcast van branchevereniging DDMA die vooruitblikt op de marketingtrends van de toekomst. Elke aflevering gaat […]