More stories

Premium

Daniel Sytsma aan boord code d’azur als ECD

code d’azur, internationaal creatief bureau, heeft Daniel Sytsma aangetrokken als Executive Creative Director (ECD). Sytsma maakt de overstap naar code d’azur een half jaar nadat hij stopte bij Dentsu Creative in Amsterdam.

Digital Agencies
Premium

United Playgrounds klaar voor stap naar buitenland

De nog jonge bureaugroep United Playgrounds wil dit jaar nog zijn eerste stappen buiten Nederland zetten. Mede hiervoor scherpt het zijn propositie en merkidentiteit aan.

Digital Agencies
Premium

Gary Vaynerchuk vestigt zich in Amsterdam

VaynerMedia heeft een fullservice vestiging in Amsterdam geopend. Het bureau van Gary Vaynerchuk, visionaire ondernemer in merkrelevantie, heeft Zalando en Indeed als eerste klanten binnengehaald. VaynerMedia Emea treedt voor beide bedrijven op als een Social Agency of Record.

Digital Agencies
Premium

Gronings digitaal bureau Concept7 breidt uit met Agency Unravel

Het Amsterdamse Unravel wordt onderdeel van strategisch digitaal bureau Concept7. Het doel van deze samenwerking is om kennis te delen en te verrijken.

Digital Agencies
Premium

Digitale strategie pakt goed uit voor Publicis

Publicis Groupe NV rapporteerde over het afgelopen kwartaal een beter dan verwachte omzetgroei nadat de draai van het bedrijf naar data-analyse en digitaal gerichte marketing de druk op de traditionele media-uitgaven hielp tegengaan.

Digital Agencies
Premium

Redkiwi koopt strategie- en creatiebureau The Stardusters

Digital agency Redkiwi neemt The Stardusters over. “We krijgen meer creativiteit en kennis over strategische positionering in huis”, licht directeur Jasper Verbunt toe.

Venture
Premium

FindFactory opent kantoor in Amsterdam

Performancebureau FindFactory uit Tilburg opent een kantoor in Amsterdam. Directeur Rob Bogaers ziet de uitbreiding als een strategische stap voor huidige en nieuwe clientèle.

Venture
Premium

‘Meeste marketeers onzeker over hun bureaurelatie’

Het gebrek aan kennis over data, techniek en toolings is bij marketeers in de top 250 van adverterend Nederland zo groot dat miljoenen euro’s aan mediabudget worden verspild.

Marketing
Premium

GRRR trekt nieuw management aan

Het strategisch digitale bureau GRRR uit Amsterdam kondigt deze maand een nieuw management team aan. Het vertrek van oprichter David Spreekmeester begin dit jaar, was voor de overige twee oprichters Rolf Coppens (creatief directeur) en Jelmer Boomsma (consultant) aanleiding om de bezetting van het team te herzien.

Digital Agencies
Premium

Nominaties van de Dutch Interactive Awards 2023 bekend

De genomineerde cases van de jaarlijkse Dutch Interactive Awards 2023 zijn bekend. Deze selectie staat voor het beste digitale en […]

Digital Agencies

Onderzoek: wat bureaus doen en hoe ze presteren

Onderzoek toont: bureaus groeien maar laten ook kansen tot verbetering liggen, bijvoorbeeld rond de manier van facturering en inzicht in de winstgevendheid.

Digital Agencies
Premium

Hans Leijdekkers naar kesselskramer.digital

Na negen jaar aan het roer te hebben gestaan bij Fabrique, sluit Hans Leijdekkers zich als ceatief directeur aan bij het digitale bureau kesselskramer.digital. Hans is met stip de oudste binnen KesselsKramer, maar verantwoordelijk voor de jongste startup.

Digital Agencies
Premium

Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon genomineerd voor de EMAS Battle of the Agencies 2023

Bureaus Bikkelhart, Bureau Strak en Happy Horizon maken dit jaar kans op de titel in de EMAS Battle of the Agencies (onderdeel van de DDMA EMAS Awards). Dit jaar strijden de genomineerden om wie de beste e-mailcampagne maakt voor Amnesty International. De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS) op 22 juni 2023.

Digital Agencies
Premium

Wietske Rodenhuis nieuwe CEO van Q42

Q42 heeft een nieuwe directeur. Wietske Rodenhuis neemt de leiding over van Stef Brooijmans. Met haar productmanagement ervaring zal Rodenhuis de ingeslagen koers voortzetten van de digital product studio.

Digital Agencies
Premium

Utrechts Strix koopt Duits e-commercebureau Webweit

Het Europees werkende e-commercebureau Strix neemt het Duitse Webweit over. De bedrijvengroep, waar Shopworks uit Utrecht in op ging, groeit met 25 procent en telt tweehonderd e-commercespecialisten.

Digital Agencies