DEPT breidt uit met Adobe-specialist Tekno Point
Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]
Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]
Digitaal bureau Snakeware houdt de dubbelcijferige groei vast, ondanks de marktbreed gevoelde moeite om vakmensen te vinden. De omzet gaat richtig de vijf miljoen euro. “De orderportefeuille is goed gevuld tot ver in 2023”, zegt CCO Ate van der Meer.
Bjorn Stolte wordt per direct Chief Strategy Officer van bureaugroep Handpicked agencies. Stolte wordt in die rol verantwoordelijk voor de strategie en propositie van de groep.
Een nieuw mediabedrijf richt zich louter op diensten Spotify en Apple Podcasts. Spot On uit Amsterdam bedenkt en maakt audioreclame specifiek voor deze kanalen.
De mede-oprichter van reclamebureau Herc, onderdeel van de ACE-groep, gaat de creatieve koers van Ace vormgeven en uitvoeren.
Matt Lynch wordt CEO van EMEA bij marketingplatform DEPT. Hij zal Global CEO Dimi Albers ondersteunen en nauw samenwerken met Jeanette Kerssens en Sarah Wubben, managing directors van DEPT NL.
Als marketingpartner van bol.com is bureau Dept gepromoveerd tot Gold Partner en Advertising Certified Partner.
Het Rijksmuseum publiceert een aparte, sterk visuele sectie op zijn site over Johannes Vermeer. Al het werk van schilder is tot op microniveau te bekijken.
In het oerwoud van veranderingen zijn dit de drie grote trends voor dit jaar: resultaat wordt dé KPI, de relatie met creatieve partners, duurzaamheid.
De bedrijven Pure, Created First, Est en Yellowhawk gaan in 2023 door onder de naam ZIGT. Zij waren afgelopen jaar al onderdeel van ZIGT maar gaan vanaf nu dus verder onder dezelfde naam.
Digital agency Duke & Grace uit Gent wordt onderdeel van Springbok, zo maken de partijen vanochtend bekend.
Abovo Maxlead brengt in de vorm van AM Media.tech een nieuw label op de markt. Dat werkt voornamelijk ondersteunend aan klanten van het mediabureau met specialistische wensen, bijvoorbeeld in cookieless en omnichannel omgevingen.
In Amsterdam opent het Deense performancemarketingbureau s360 zijn eerste kantoor buiten Scandinavië. Het filiaal komt onder leiding van Arnd van der Meer.
Webwinkel Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau in Nederland en België voor al zijn reclameactiviteiten. De beslissing volgt na een pitch voor het gericht samenbrengen van alle media bij één bureau.
De global chief design officer van Dentsu Creative, Daniël Sytsma, verlaat de beursgenoteerde bureaugigant en gaat verder als zelfstandig creative director en design consultant.