More stories

Premium

DEPT breidt uit met Adobe-specialist Tekno Point

Tekno Point, een leverancier van Digital Experience Platform-diensten (DXP) uit India, heeft zich aangesloten bij DEPT. De 500 Adobe-specialisten van […]

Digital Agencies
Premium

Omzet Snakeware groeit tot 4,8 miljoen euro (+20%)

Digitaal bureau Snakeware houdt de dubbelcijferige groei vast, ondanks de marktbreed gevoelde moeite om vakmensen te vinden. De omzet gaat richtig de vijf miljoen euro. “De orderportefeuille is goed gevuld tot ver in 2023”, zegt CCO Ate van der Meer.

Digital Agencies
Premium

Bjorn Stolte Chief Strategy Officer van Handpicked agencies

Bjorn Stolte wordt per direct Chief Strategy Officer van bureaugroep Handpicked agencies. Stolte wordt in die rol verantwoordelijk voor de strategie en propositie van de groep.

Digital Agencies
Premium

Nieuw bureau maakt enkel audioreclames streamingdiensten

Een nieuw mediabedrijf richt zich louter op diensten Spotify en Apple Podcasts. Spot On uit Amsterdam bedenkt en maakt audioreclame specifiek voor deze kanalen.

Digital Agencies
Premium

Rogier de Bruin krijgt creatieve leiding ACE

De mede-oprichter van reclamebureau Herc, onderdeel van de ACE-groep, gaat de creatieve koers van Ace vormgeven en uitvoeren.

Digital Agencies
Premium

Nieuwe EMEA CEO voor DEPT

Matt Lynch wordt CEO van EMEA bij marketingplatform DEPT. Hij zal Global CEO Dimi Albers ondersteunen en nauw samenwerken met Jeanette Kerssens en Sarah Wubben, managing directors van DEPT NL.

Marketing
Premium

Dept promoveert op partnerlijst bol.com

Als marketingpartner van bol.com is bureau Dept gepromoveerd tot Gold Partner en Advertising Certified Partner.

Marketplaces
Premium

Rijksmuseum publiceert online experience Johannes Vermeer

Het Rijksmuseum publiceert een aparte, sterk visuele sectie op zijn site over Johannes Vermeer. Al het werk van schilder is tot op microniveau te bekijken.

Digital Agencies

Dit zijn voor mij de drie grote marketingtrends voor 2023

In het oerwoud van veranderingen zijn dit de drie grote trends voor dit jaar: resultaat wordt dé KPI, de relatie met creatieve partners, duurzaamheid.

Digital Agencies
Premium

Pure, Created First, Est en Yellowhawk heten vanaf nu ZIGT

De bedrijven Pure, Created First, Est en Yellowhawk gaan in 2023 door onder de naam ZIGT. Zij waren afgelopen jaar al onderdeel van ZIGT maar gaan vanaf nu dus verder onder dezelfde naam.

Digital Agencies
Premium

Springbok door overname Duke & Grace naar 400 man

Digital agency Duke & Grace uit Gent wordt onderdeel van Springbok, zo maken de partijen vanochtend bekend.

Venture
Premium

Nieuw ‘techlabel’ van Abovo Maxlead

Abovo Maxlead brengt in de vorm van AM Media.tech een nieuw label op de markt. Dat werkt voornamelijk ondersteunend aan klanten van het mediabureau met specialistische wensen, bijvoorbeeld in cookieless en omnichannel omgevingen.

Digital Agencies
Premium

Deens marketingbureau s360 naar Nederland

In Amsterdam opent het Deense performancemarketingbureau s360 zijn eerste kantoor buiten Scandinavië. Het filiaal komt onder leiding van Arnd van der Meer.

Digital Agencies
Premium

Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau

Webwinkel Zalando stelt Dentsu aan als mediabureau in Nederland en België voor al zijn reclameactiviteiten. De beslissing volgt na een pitch voor het gericht samenbrengen van alle media bij één bureau.

Digital Agencies
Premium

Daniël Sytsma verlaat Dentsu Creative, gaat zelfstandig

De global chief design officer van Dentsu Creative, Daniël Sytsma, verlaat de beursgenoteerde bureaugigant en gaat verder als zelfstandig creative director en design consultant.

Creative