How to: het juiste bureau vinden – een overzicht van soorten en selectiecriteria
In deze video delen drie experts praktische inzichten over het selecteren van een digital agency.
In deze video delen drie experts praktische inzichten over het selecteren van een digital agency.
Op zoek naar de juiste digital agency voor je opdrachten? In deze collectie vind je video’s om je te helpen bij je zoektocht.
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Duitse markt het digitale bureau Social Match over.
United Digital Group komt voor een onbekend bedrag in handen van het MSQ als onderdeel van diens internationale expansieplan.
Rijkswaterstaat en Publicis Groupe verlengen partnership op alle arbeidsmarktactiviteiten
Eva Holtkamp is benoemd tot Managing Director Media voor Publicis Nederland.
Pink Marketing is het nieuwe mediabureau van Eye-Able, dat organisaties een platform biedt dat helpt bij het voldoen aan eisen rondom digitale toegankelijkheid.
Snakeware brengt na anderhalf jaar bouwen platform uit waarmee organisaties uit de recreatiesector hoogwaardige brandingsites kunnen maken, met behoud van hun eigen zoek- en boekfuncties.
In navolging van de benoeming van Fenna van Raaij tot directeur van branchevereniging Dutch Digital Agencies, is er nu ook een nieuwe voorzitter aangesteld. Bjorn Stolte, mede-eigenaar en CSO van Handpicked, volgt Mark Landman op als voorzitter van de vereniging.
Het digitale bureau DEPT versterkt zijn creatieve team in EMEA met de aanstelling van Rod Henriques als Executive Creative Director. Henriques zal leiding geven aan de creatieve, design- en productieteams in de Benelux en de Nordics. Hij gaat zijn creatieve talent inzetten voor klanten als Foot Locker, Netflix, Lotus Biscoff, ING en bol.com.
De Nederlandse Hubspot-specialist Webs fuseert met zijn branchegenoten Trialta uit Duitsland en Invise uit Zweden.
Socialmediagebruikers geven bij posts met AI-genereerde beelden vaker comments die een merkvermelding of een tag van vrienden/andere accounts bevatten dan bij traditionele beelden. Dat blijkt uit een nieuw onderzoek dat Emerce vandaag heeft gepubliceerd.
Het specialistische e-commercebureau Yellowgrape heeft branchegenoot Fingerspitzengefühl uit Berlijn overgenomen om zijn groei in Duitsland te versnellen.
Hoe effectief zijn AI-gegeneerde beelden in social media marketing? Dit onderzoek laat zien welke impact AI-gegeneerde beelden hebben op customer […]
Jan Willem Rozema is Yellow Orange Agency gestart, een nieuw creatief marketingbureau met een team van creatieve strategen, copywriters en art directors die voor toonaangevende merken hebben gewerkt, waaronder Albert Heijn, KLM, Bavaria, KPN, Volkswagen, Hunkemöller en Coca-Cola.