More stories

How to: hoe schrijf je een goede pitch en haal je het juiste bureau in huis

Bij het selecteren van een marketingbureau is het belangrijk om vooraf duidelijk te hebben wat je wilt pitchen en waar je naar op zoek bent.

Bureauselectie

Dennis van Aalst wordt nieuwe strategy lead FCB Amsterdam

Dennis van Aalst (49) gaat per 1 augustus aan de slag als nieuwe strategy lead van reclamebureau FCB Amsterdam. Hij treedt ook toe tot het managementteam. Van Aalst was eerder werkzaam bij DDB Amsterdam, Boomerang en Havas Lemz. Ook werkte hij als zelfstandig strateeg en was hij actief voor denktank LetsHeal.

Digital Agencies

Geranda van Amerongen nieuwe hub manager Happy Horizon Utrecht

Creative digital agency Happy Horizon kondigt een wijziging in het management aan van haar kantoor in Utrecht. Geranda van Amerongen, verantwoordelijk voor de development-tak van de vestiging in Utrecht, neemt per direct de rol van hub manager over van Daniel Verhagen. Ze wordt daarmee eindverantwoordelijk voor het kantoor in Utrecht, waar ook OSAGE en Viduate gevestigd zijn.

Digital Agencies

Yune stelt Denise Groen aan als nieuwe Creative Director

Denise Groen is aangesteld als nieuwe Creative Director van social contentbureau Yune. Ze is afkomstig van GoSpooky, waar ze de laatste jaren werkzaam was als Creative Lead. Hier was ze onder meer verantwoordelijk voor klanten zoals Zeeman, Samsung en Dior.

Digital Agencies

Rens van Geel aangesteld als nieuwe CEO van NOBEARS

Rens van Geel (32) is per 17 juli aangesteld als CEO van full-service digitaal bureau NOBEARS. Hij is in deze rol eindverantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering en professionalisering van het bureau. Zijn focus ligt hierbij op het vormgeven van de nieuwe bureaupropositie ‘Accelerate Ambitions’, wat staat voor het waarmaken en versnellen van de ambities van klanten.

Digital Agencies

Dentsu benoemt leiderschapsteam Dentsu Lab

Digitaal bureau dentsu onthult vandaag het leiderschapsteam van Dentsu Lab voor de EMEA-regio: Het gaat om hoofd Strategie Ashley Knight, Creative Director Pascal Rotteveel en Business Director Florian Root.

Digital Agencies

Teun Verheij en Tim Nome starten samen met SportVibes een nieuw bureau

Teun Verheij en Tim Nome kondigen de lancering aan van een nieuw bureau in de wereld van sport en entertainment aan. Track Record gaat zich richten op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans.

Digital Agencies
Premium

Customer Collective koopt Online Dialogue voor Nederlandse expansie

De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.

Digital Agencies

Zes marketingbureaus bundelen krachten met de lancering van Eager

Zes marketingbureaus bundelen krachten met de lancering van Eager: DRIIVN, Cowboys, Flik Flak, Goalden, Boest en Labelnone willen gezamenlijke geïntegreerde marketingdiensten aanbieden.

Digital Agencies

Consolidatie zet door: marketingbureaus STROOM en M2|OC samen verder

De mediabureaus M2|OC en STROOM, beiden onderdeel van het Candid platform, gaan verder onder de naam STROOM: energie voor groei.

Digital Agencies

Springbok het nieuwe digitale en creatieve agency Vandebron

Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.

Digital Agencies

Designagency Morrow wordt onderdeel van Handpicked

Het onafhankelijke bureaunetwerk Handpicked voegt de twaalfde schakel aan zijn ketting toe met de overname van designbureau Morrow uit Rotterdam.

Digital Agencies

Onderzoek overnamemarkt Digital Agencies: inzicht in overnamemogelijkheden en verdiensten

De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en alle voortekens voor een nieuwe transactiegolf zijn aanwezig. Dat en meer valt op te maken uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.

Marketing

Emerce Rapport Overnamemarkt Digital Agencies 2024

De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden. Want de markt is gefragmenteerd, […]

Digital Agencies
Premium

Havas steekt 400 miljoen in AI

Reclamereus Havas investeert komende vier jaar in totaal vierhonderd miljoen euro in kunstmatige intelligentie en datakennis.

Digital Agencies