More stories

MIBTL Media breidt managementteam uit

Het Haarlemse MIBTL Media breidt het managementteam uit. Met de toevoeging van Raymond Bloem als Creative Director en Ivo de Beurs als Account Director, zet MIBTL Media naar eigen zeggen een ‘belangrijke stap in haar missie om merken te versterken en bureaus te versnellen’.

Digital Agencies

Vlaamse bureaus KIXX en Like a Virgin bundelen de krachten

Sales-, marketing- en communicatiebureaus KIXX uit Brugge en Like a Virgin uit Kortrijk vormen vanaf 1 november 2024 één groep. Beide bureaus kiezen voor een geïntegreerde toekomst om klanten nog beter te kunnen bedienen.

Digital Agencies

Bomondo.CMCG sluit zich aan bij REIWA

Bomondo.CMCG is de volgende die zich aansluit bij de nieuwe bedrijvengroep REIWA. Verkopend eigenaar Gerda Voorn: “Dit geeft ons ook de mogelijkheid om de talentgerichte visie van de groep over te nemen.”

Digital Agencies

Nieuwe commercieel directeur bij team5pm

Martine Kevelham, de voormalig directeur Verkoop van Incubeta, is aangesteld om team5pm naar de volgende fase van commerciële groei te leiden.

Digital Agencies

Publicis realiseert organische groei van 5,8 procent

Publicis had naar eigen zeggen een zeer druk en zeer sterk kwartaal, met een organische groei van +5,8 procent.

Digital Agencies
Premium

Nieuw digitaal marketingbureau hunkert naar de jaren negentig

Glenn Wessels, Jotham Marco, Rian de Boer, Rutger Groot en Tabby Fijma hebben Digital Rockstars opgericht, een nieuw digitaal marketingbureau, dat zich wil richten op branding, creatie en online marketingcampagnes, De naam is een grote knipoog naar de jaren negentig – een tijd waarin marketing speels, gewaagd en opvallend was.

Digital Agencies

Harborn Digital in handen van EPSA Netherlands

De Franse bedrijvengroep EPSA neemt het bureau Harborn Digital uit Rotterdam over.

Digital Agencies

Clever°Franke wordt onderdeel van ADC

Clever°Franke, een vooraanstaande dataontwerp- en technologieconsultant, is overgenomen door ADC Consulting, een adviesbureau op het gebied van data en AI.

Digital Agencies

RTL maakt overstap naar dentsu

Dentsu zal vanaf 1 januari 2025 naast de geïntegreerde mediastrategie ook het volledige offline mediaplan van alle campagnes voor RTL en Videoland op zich nemen.

Digital Agencies

Drupal-bureaus zien kansen in zorg en financiële markt

Bureaus die zijn gespecialiseerd in het Drupal-CMS zien kansen in de zorg en financiële markt en moeten zich verder verdiepen in de automotive- en telecommarkt.

CMS
Premium

Omzet groep Media.Monks: -13,5 procent

Techbedrijven zijn voorzichtiger met uitgaven aan marketing en reclame en een hele grote techklant trekt de broekriem aan. S4 Capital ondervindt zichtbaar hinder van tegenvallende macro-economische factoren.

Digital Agencies

Amerikanen kopen creatief bureau MNSTR

Het Europees werkende creatieve bureau MNSTR, met hoofdkantoor in Parijs en een filiaal in Amsterdam wordt onderdeel van Project Worldwide.

Digital Agencies

Haarlemse bureaus bundelen krachten

Het Haarlemse digital bureau Endeavour neemt surf&turf over, eveneens gevestigd in Haarlem. surf&turf, opgericht in 2017, is een e-commercebureau in handen van Nol Oosterom en Celine Bakker. Hun team helpt klanten met alle facetten rondom een webshop. Merken zoals ØLÅF, By SIDDE en idyl helpen ze met continue ontwikkeling op het gebied van o.a. design, automatiseringen en loyaliteitsprogramma’s.

Digital Agencies
Premium

Nieuw bureau specialiseert in gaming advertising

Een nieuw Nederlands bureau wil zich vastbijten in een niche van de reclamesector en die zich toe-eigenen. LevelUP Digital, van onder meer Erik Dubbeldeman, gaat games op de kaart zetten als bestemming met massa’s bereik.

Digital Agencies

Merkle Nederland benoemt Tui Six tot nieuwe Managing Director

Merkle Nederland heeft Tui Six is aangesteld als de nieuwe Managing Director. Met meer dan 16 jaar ervaring in digital, e-commerce en strategie, brengt Tui volgens het digitale bureau een schat aan kennis en ervaring mee naar Merkle.

Digital Agencies