How to: hoe schrijf je een goede pitch en haal je het juiste bureau in huis
Bij het selecteren van een marketingbureau is het belangrijk om vooraf duidelijk te hebben wat je wilt pitchen en waar je naar op zoek bent.
Bij het selecteren van een marketingbureau is het belangrijk om vooraf duidelijk te hebben wat je wilt pitchen en waar je naar op zoek bent.
Dennis van Aalst (49) gaat per 1 augustus aan de slag als nieuwe strategy lead van reclamebureau FCB Amsterdam. Hij treedt ook toe tot het managementteam. Van Aalst was eerder werkzaam bij DDB Amsterdam, Boomerang en Havas Lemz. Ook werkte hij als zelfstandig strateeg en was hij actief voor denktank LetsHeal.
Creative digital agency Happy Horizon kondigt een wijziging in het management aan van haar kantoor in Utrecht. Geranda van Amerongen, verantwoordelijk voor de development-tak van de vestiging in Utrecht, neemt per direct de rol van hub manager over van Daniel Verhagen. Ze wordt daarmee eindverantwoordelijk voor het kantoor in Utrecht, waar ook OSAGE en Viduate gevestigd zijn.
Denise Groen is aangesteld als nieuwe Creative Director van social contentbureau Yune. Ze is afkomstig van GoSpooky, waar ze de laatste jaren werkzaam was als Creative Lead. Hier was ze onder meer verantwoordelijk voor klanten zoals Zeeman, Samsung en Dior.
Rens van Geel (32) is per 17 juli aangesteld als CEO van full-service digitaal bureau NOBEARS. Hij is in deze rol eindverantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering en professionalisering van het bureau. Zijn focus ligt hierbij op het vormgeven van de nieuwe bureaupropositie ‘Accelerate Ambitions’, wat staat voor het waarmaken en versnellen van de ambities van klanten.
Digitaal bureau dentsu onthult vandaag het leiderschapsteam van Dentsu Lab voor de EMEA-regio: Het gaat om hoofd Strategie Ashley Knight, Creative Director Pascal Rotteveel en Business Director Florian Root.
Teun Verheij en Tim Nome kondigen de lancering aan van een nieuw bureau in de wereld van sport en entertainment aan. Track Record gaat zich richten op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans.
De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.
Zes marketingbureaus bundelen krachten met de lancering van Eager: DRIIVN, Cowboys, Flik Flak, Goalden, Boest en Labelnone willen gezamenlijke geïntegreerde marketingdiensten aanbieden.
De mediabureaus M2|OC en STROOM, beiden onderdeel van het Candid platform, gaan verder onder de naam STROOM: energie voor groei.
Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.
Het onafhankelijke bureaunetwerk Handpicked voegt de twaalfde schakel aan zijn ketting toe met de overname van designbureau Morrow uit Rotterdam.
De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en alle voortekens voor een nieuwe transactiegolf zijn aanwezig. Dat en meer valt op te maken uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.
De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden. Want de markt is gefragmenteerd, […]
Reclamereus Havas investeert komende vier jaar in totaal vierhonderd miljoen euro in kunstmatige intelligentie en datakennis.