More stories

Zonneplan kiest voor Yelflow

Na een pitchtraject tussen drie bureaus mag Yelflow zich officieel partner noemen van Zonneplan op het gebied van marketing automation en personalisatie. Het vermogen om strategische uitdagingen te vertalen naar concrete oplossingen gaf de doorslag voor Zonneplan.

Digital Agencies

Dentsu wint wereldwijde mediapitch eBay

eBay heeft na een intensieve pitchprocedure het wereldwijde mediacontract getekend bij dentsu.

Digital Agencies

Fenna van Raaij benoemt tot directeur Dutch Digital Agencies

Branchevereniging voor digitale bureaus Dutch Digital Agencies heeft Fenna van Raaij, voorheen bureaumanager, benoemd tot directeur van de organisatie.

Digital Agencies

United Playgrounds lanceert digitaal innovatiebureau MACH8

United Playgrounds kondigt de lancering aan van MACH8, het achtste label van het bureaunetwerk. Het digitale innovatiebureau richt op nieuwe technologieën die industrieën ingrijpend kunnen veranderen.

Digital Agencies

Rijksmuseum kiest STROOM als campagnepartner

Na een intensief pitchtraject heeft het Rijksmuseum media en performance bureau STROOM uitgekozen om het museum verder te helpen bij een nieuwe media- en campagnestrategie. Speerpunt hierin is het versterken van de band met de nationale (herhaal)bezoeker.

Digital Agencies
Premium

Strategy-as-a-service met AI bij Eindhovense start-up

De Eindhovense start-up Pirlo Strategy, opgericht door Ralf van Lieshout en Lars van Midden (beiden ex-GroupM), helpt kleine en middelgrote bedrijven in Nederland bij het ontwikkelen en uitvoeren van groeistrategieën.

Digital Agencies
Premium

App-bouwer Move valt in handen van Framna

De bouwer van mobiele apps Move (voorheen Move for Mobile en M2mobi) wordt overgenomen door zijn Scandinavische tegenhanger Framna. Het Nederlandse bedrijf wordt in een klap een internationale speler.

Venture

How to: hoe schrijf je een goede pitch en haal je het juiste bureau in huis

Bij het selecteren van een marketingbureau is het belangrijk om vooraf duidelijk te hebben wat je wilt pitchen en waar je naar op zoek bent.

Bureauselectie

Dennis van Aalst wordt nieuwe strategy lead FCB Amsterdam

Dennis van Aalst (49) gaat per 1 augustus aan de slag als nieuwe strategy lead van reclamebureau FCB Amsterdam. Hij treedt ook toe tot het managementteam. Van Aalst was eerder werkzaam bij DDB Amsterdam, Boomerang en Havas Lemz. Ook werkte hij als zelfstandig strateeg en was hij actief voor denktank LetsHeal.

Digital Agencies

Geranda van Amerongen nieuwe hub manager Happy Horizon Utrecht

Creative digital agency Happy Horizon kondigt een wijziging in het management aan van haar kantoor in Utrecht. Geranda van Amerongen, verantwoordelijk voor de development-tak van de vestiging in Utrecht, neemt per direct de rol van hub manager over van Daniel Verhagen. Ze wordt daarmee eindverantwoordelijk voor het kantoor in Utrecht, waar ook OSAGE en Viduate gevestigd zijn.

Digital Agencies

Yune stelt Denise Groen aan als nieuwe Creative Director

Denise Groen is aangesteld als nieuwe Creative Director van social contentbureau Yune. Ze is afkomstig van GoSpooky, waar ze de laatste jaren werkzaam was als Creative Lead. Hier was ze onder meer verantwoordelijk voor klanten zoals Zeeman, Samsung en Dior.

Digital Agencies

Rens van Geel aangesteld als nieuwe CEO van NOBEARS

Rens van Geel (32) is per 17 juli aangesteld als CEO van full-service digitaal bureau NOBEARS. Hij is in deze rol eindverantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering en professionalisering van het bureau. Zijn focus ligt hierbij op het vormgeven van de nieuwe bureaupropositie ‘Accelerate Ambitions’, wat staat voor het waarmaken en versnellen van de ambities van klanten.

Digital Agencies

Dentsu benoemt leiderschapsteam Dentsu Lab

Digitaal bureau dentsu onthult vandaag het leiderschapsteam van Dentsu Lab voor de EMEA-regio: Het gaat om hoofd Strategie Ashley Knight, Creative Director Pascal Rotteveel en Business Director Florian Root.

Digital Agencies

Teun Verheij en Tim Nome starten samen met SportVibes een nieuw bureau

Teun Verheij en Tim Nome kondigen de lancering aan van een nieuw bureau in de wereld van sport en entertainment aan. Track Record gaat zich richten op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans.

Digital Agencies
Premium

Customer Collective koopt Online Dialogue voor Nederlandse expansie

De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.

Digital Agencies