More stories

Rens van Geel aangesteld als nieuwe CEO van NOBEARS

Rens van Geel (32) is per 17 juli aangesteld als CEO van full-service digitaal bureau NOBEARS. Hij is in deze rol eindverantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering en professionalisering van het bureau. Zijn focus ligt hierbij op het vormgeven van de nieuwe bureaupropositie ‘Accelerate Ambitions’, wat staat voor het waarmaken en versnellen van de ambities van klanten.

Digital Agencies

Dentsu benoemt leiderschapsteam Dentsu Lab

Digitaal bureau dentsu onthult vandaag het leiderschapsteam van Dentsu Lab voor de EMEA-regio: Het gaat om hoofd Strategie Ashley Knight, Creative Director Pascal Rotteveel en Business Director Florian Root.

Digital Agencies

Teun Verheij en Tim Nome starten samen met SportVibes een nieuw bureau

Teun Verheij en Tim Nome kondigen de lancering aan van een nieuw bureau in de wereld van sport en entertainment aan. Track Record gaat zich richten op commerciële groei van merken en rechthoudende organisaties over de as van proposities, digital branding, data, technologie en 1-op-1 contact met fans.

Digital Agencies
Premium

Customer Collective koopt Online Dialogue voor Nederlandse expansie

De boutique thoughtleader in CRO Online Dialogue is sinds vorige week onderdeel van de Belgische marketinggroep Customer Collective.

Digital Agencies

Zes marketingbureaus bundelen krachten met de lancering van Eager

Zes marketingbureaus bundelen krachten met de lancering van Eager: DRIIVN, Cowboys, Flik Flak, Goalden, Boest en Labelnone willen gezamenlijke geïntegreerde marketingdiensten aanbieden.

Digital Agencies

Consolidatie zet door: marketingbureaus STROOM en M2|OC samen verder

De mediabureaus M2|OC en STROOM, beiden onderdeel van het Candid platform, gaan verder onder de naam STROOM: energie voor groei.

Digital Agencies

Springbok het nieuwe digitale en creatieve agency Vandebron

Duurzaam energieplatform Vandebron kiest voor zowel de digitale als de creatieve pitch, waar uiteenlopende gespecialiseerde bureau’s aan meededen, twee keer voor Springbok.

Digital Agencies

Designagency Morrow wordt onderdeel van Handpicked

Het onafhankelijke bureaunetwerk Handpicked voegt de twaalfde schakel aan zijn ketting toe met de overname van designbureau Morrow uit Rotterdam.

Digital Agencies

Onderzoek overnamemarkt Digital Agencies: inzicht in overnamemogelijkheden en verdiensten

De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en alle voortekens voor een nieuwe transactiegolf zijn aanwezig. Dat en meer valt op te maken uit een nieuw rapport dat Emerce vandaag publiceert.

Marketing

Emerce Rapport Overnamemarkt Digital Agencies 2024

De Nederlandse bureaumarkt is de gelopen jaren sterk geconsolideerd en dat is niet zonder reden. Want de markt is gefragmenteerd, […]

Digital Agencies
Premium

Havas steekt 400 miljoen in AI

Reclamereus Havas investeert komende vier jaar in totaal vierhonderd miljoen euro in kunstmatige intelligentie en datakennis.

Digital Agencies

Curator: Ruzie aan de top leidde tot ondergang Ronin

Onenigheid tussen bestuurders over de bedrijfsvoering is de belangrijkste reden dat designbureau Ronin failliet is gegaan. Dat schrijft de curator in zijn eerste verslag. Ronin maakte digitale marketing content en ‘digital experiences’ voor veelal grote merken.

Digital Agencies

Winnaars Dutch Interactive Awards 2024 bekend

Zojuist zijn, tijdens een feestelijke uitreiking van de Dutch Interactive Awards in de Beurs van Berlage, de beste interactieve cases van Nederland bekroond. In 15 categorieën reikte presentatrice Anic van Damme zowel een Gouden als een Zilveren Award uit aan de bureaus met de beste cases van het jaar.

Marketing

[Agency Talk] ‘Schroom niet voor prijsverhoging door inflatie’

“Als het moet, dan moet je de prijzen verhogen. Anders bestaan we over vijf jaar niet meer.” Jasper Verbunt van Redkiwi kiest voor gezond verstand als hij naar de prijsontwikkeling richting de toekomst kijkt.

Digital Agencies

Omzet Duitse digital agencies: 2,5 miljard euro

De bruto omzet van Duitse digital agencies over 2023 is uitkomen op 2,5 miljard euro. De top tien-bureaus groeiden gezamenlijk zes procent.

Digital Agencies