-

Aldo Wink (Digital Bricks): ‘MKB’er moet kiezen voor marketing automation’

Aldo Wink is een marketing automation en lead generation expert en heeft daar al twintig jaar ervaring mee. Hans Voorn interviewt hem over marketing automation voor mkbers en hoe de coronatijd effect daarop heeft.

Het gesprek gaat over marketing automation en content marketing, dat een MKBer in B2B nu in deze tijd echt keuzes moet maken, branding of lead generation, merk of reputatie, hij adviseert de MKBer om te stoppen met verkopen en te beginnen met helpen, waarbij je content aanbied aan prospects die laten zien hoe je hun kunt helpen, maar dan vooral het initiatief aan de klant laat, voordat je gaat verkopen.

Emerce heeft onlangs onderzoek gedaan naar marketing automation software, nu gratis te downloaden: ‘Investeringen in marketingtechnologie 2019/2020‘.

Bekijk hier het hele interview (10.56 minuten):

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.

Deel dit bericht

3 Reacties

Sjoerd

Ze moeten helemaal niets.

Has Voorn

@Sjoerd Eens

Maarten

Inhoudelijk helder, maar kop past inderdaad niet bij het verhaal.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond