Aldo Wink (Digital Bricks): ‘MKB’er moet kiezen voor marketing automation’
Aldo Wink is een marketing automation en lead generation expert en heeft daar al twintig jaar ervaring mee. Hans Voorn interviewt hem over marketing automation voor mkbers en hoe de coronatijd effect daarop heeft.
Het gesprek gaat over marketing automation en content marketing, dat een MKBer in B2B nu in deze tijd echt keuzes moet maken, branding of lead generation, merk of reputatie, hij adviseert de MKBer om te stoppen met verkopen en te beginnen met helpen, waarbij je content aanbied aan prospects die laten zien hoe je hun kunt helpen, maar dan vooral het initiatief aan de klant laat, voordat je gaat verkopen.
Emerce heeft onlangs onderzoek gedaan naar marketing automation software, nu gratis te downloaden: ‘Investeringen in marketingtechnologie 2019/2020‘.
Bekijk hier het hele interview (10.56 minuten):
Over de auteur: Hans Voorn werkt als manager marketing, online en big data voor Dela.
Gerelateerde opleiding
Deel dit bericht
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond
3 Reacties
Sjoerd
Ze moeten helemaal niets.
Has Voorn
@Sjoerd Eens
Maarten
Inhoudelijk helder, maar kop past inderdaad niet bij het verhaal.