-

Gérard Ghazarian (Candid Group): ‘Media zit in mijn bloed’

Begin jaren negentig vluchtte Gérard Ghazarian vanuit Armenië naar Nederland. In 2007 richtte hij samen met een zakenpartner Candid Group op. Het bedrijf biedt interactie tussen media, creatie, tech en data-expertises. Dus ook tussen merken en hun publiek. Wat is zijn visie op het Nederlandse media- en reclamelandschap?

Candid Group claimt het grootste Nederlandse netwerk van onafhankelijke media-, marketing- en communicatiebureau te zijn. 'Ik kies bedrijven niet alleen vanwege discipline, maar ook hoe zij opereren. Er zijn drie belangrijke pijlers. Allereerst candid, ofwel: openhartigheid en openheid. Ik geloof dat je in een veranderende wereld alleen succesvol kan zijn als je open staat voor verandering. Ten tweede kijk ik of de bedrijven in het verleden met tegenslagen te maken hebben gehad, maar toch hebben doorgezet voor succes. Het derde is lef. In het bedrijfsleven, maar ook voor jezelf, moet je stappen durven zetten.'

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!