-

Ivo Roefs (DDA): ‘Succesvolle merken hebben een langetermijnvisie en houden koers’

Hij werkte als co-CEO van DDB & Tribal, nu is hij voorzitter van Dutch Digital Agencies (DDA). Wat is zijn visie over de ontwikkelingen in de reclamewereld? En waar wil hij zich als voorzitter van de branchevereniging en kennisplatform DDA de komende tijd vooral op richten? 7Ditches sprak met Ivo Roefs.

‘Het belangrijkste van de fusie was dat we ervoor zorgden dat we cultureel vlak één bureau zouden creëren, waar beide partijen zich even belangrijk voelen. Daar hebben we op ingezet en dat is ook de reden hoe we destijds het co-CEO-schap hebben bedacht. Met het doel ervoor te zorgen dat beide partijen intern het gevoel hadden dat ze even belangrijk waren. De bureaus werkten ieder op een eigen manier. De een deed dat meer uit storytelling perspectief en ander vanuit digitaal perspectief. Beide elementen zijn heel hard nodig om de mensen te kunnen beïnvloeden’, aldus Roefs.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!