Deel dit artikel
-

Chocomel lanceert social media consumentenactivatie via WhatsApp

Chocomel claimt het eerste merk in Nederland te zijn met een consumentenactivatie via WhatsApp. Facebookgebruikers worden hierin opgeroepen om Chocomel aan hun WhatsApp vriendengroep toe te voegen om zo met elkaar kans te maken op een door henzelf gecreëerde festivalbeleving op het Zwarte Cross festival.

De vriendengroepen maken kans door deel te nemen aan de zogenaamde Chocomel WhatsApp Challenges die Chocomel met hen aangaat in de WhatsApp-groep. De vriendengroep die met elkaar de challenges tot het beste resultaat brengt, wordt winnaar van de activatie. Zij zullen volledig verzorgd naar de Zwarte Cross gaan. Wat deze challenges precies inhouden, zal vanaf vandaag bekend worden gemaakt via de Facebookpagina van Chocomel.

Volgens Marieke Rentmeester, Brand Leader Chocomel, maakt de jongere doelgroep veelvuldig gebruik van WhatsApp-groepen in de voorbereiding van een festival. ‘Daarom willen we met deze activatie op dit platform aanwezig zijn, en maken we op deze  manier samen met onze fans content over een relevant onderwerp.’

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond