Deel dit artikel
-

Al meer dan 2 miljoen Nederlanders hebben ‘meer HEMA’ klantenpas

Vijf maanden na de lancering van het loyaliteitsprogramma van HEMA hebben al meer dan 2 miljoen Nederlanders een ‘meer HEMA’ klantenpas aangeschaft of gedownload. Daarnaast zijn er inmiddels al meer dan 700.000 vouchers ingewisseld. Dat vertelde het bedrijf gisteren op Digital Marketing Live!

Klanten die meedoen met ‘meer HEMA’ krijgen voor iedere euro die ze besteden bij HEMA een punt (zowel in de winkel als online). Die punten kunnen worden ingewisseld voor digitale vouchers die korting geven op verschillende producten. Iedere maand wordt het aanbod van vouchers vernieuwd.

Van de 2 miljoen ‘meer HEMA’ klanten heeft ongeveer één derde gekozen voor de app, terwijl twee derde nog altijd gaat voor de plastic pas.

De digitale pas wordt door alle leeftijden gebruikt, maar niet verwonderlijk is die onder de leeftijdsgroep jonger 40 jaar het grootst.

Iedere Meer HEMA gebruiker krijgt een tompouce op zijn verjaardag. Dit blijkt volgens de retailer een gouden greep: naast de tompouce neemt de klant vaak ook nog de rest van zijn verjaardagsartikelen mee.

Foto: Peter Boer

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond