Deel dit artikel
-

McDonald’s, L’Oreal en Starbucks in zee met Experian

McDonald’s, Starbucks, New Pharma en L’Oreal gaan gebruikmaken van het cross-channel marketingplatform van Experian Marketing Services. Voor alle merken betreft het een meerjarige overeenkomst op Europees niveau.

Het cross-channel marketingplatform stelt merken in staat om binnen één systeem alle klantinteracties real time te beheren en te activeren. Het platform integreert e-mail, mobiele marketing, SMS en online marketing.

Het platform is vorig jaar gelanceerd en werd al snel gewaardeerd met twee American Business Awards. Vorig jaar heeft LACOSTE in Frankrijk als een van de eerste merken gekozen voor het cross-channel marketingplatform.

Experian heeft 16.000 mensen in dienst in 39 landen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Dublin, Ierland. De operationele hoofdkantoren staan in Nottingham, Verenigd Koninkrijk, Californië, Verenigde Staten en São Paulo, Brazilië.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond