Geplaatst door IFS

Bianca Nobilo benoemd tot Head of External Affairs bij IFS

‘s Hertogenbosch, 30 april 2024 – IFS heeft voormalig CNN nieuwslezer en correspondent Bianca Nobilo aangesteld als Hoofd Externe Zaken van het bedrijf. Nobilo voegt zich bij de directie van IFS om relaties met overheden en industrieën te leiden en externe zaken te overzien.

Nobilo sluit zich aan bij IFS na bijna tien jaar bij CNN, waar ze correspondent en presentator was van programma’s zoals CNN Newsroom en The Global Brief met Bianca Nobilo. Nobilo begon haar professionele loopbaan in politieke campagnes en werkte voor defensiezaken in het Britse parlement. Naast een masterdiploma in politieke wetenschappen heeft ze ook een studie in communicatie voltooid.

Mark Moffat, CEO van IFS geeft aan: “Door Bianca aan te stellen in een nieuwe leidinggevende rol bij IFS, tonen we onze toewijding aan het bevorderen van zakelijke groei, betrokkenheid en het vergroten van onze invloed in de branche. Het is voor mij van groot belang dat we ons op een breder maatschappelijk niveau betrokkenheid tonen terwijl we onze groei voortzetten. Bianca’s ervaring in het parlement en als nieuwslezer bij een van ’s werelds grootste netwerken zal dit vergemakkelijken en de groeiende zichtbaarheid die we verwerven ondersteunen. Haar kennis van overheidszaken, multimedia-journalistiek en haar vermogen om moeilijke vragen te stellen, geeft ons leiderschapsteam een waardevolle voorsprong en versterkt onze positie in de branche.” Hij voegde eraan toe: “Het vermogen om dergelijk talent aan te trekken naar IFS weerspiegelt op zichzelf al de reis die we doormaken.”

Bianca Nobilo voegt zelf toe: “IFS is marktleider en groeit razendsnel dankzij hun slimme AI-software. Voortbouwend op een loyale klantenbasis, waaronder prestigieuze namen zoals de Amerikaanse marine, Emirates Airlines, Mars en Bosch, staat IFS aan de vooravond van de volgende groeispurt. We spelen een belangrijke rol bij het helpen van klanten door de AI-revolutie en automatisering heen te navigeren, overal ter wereld. Onze focusmarkten, zoals luchtvaart, defensie, productie en energie, staan voor grote uitdagingen, zoals geopolitieke instabiliteit en klimaatverandering. Daarom gaan we verder dan alleen maar coderen. We bouwen vertrouwen op, werken samen met overheden en zijn leiders in ons vakgebied.”

Over IFS
IFS ontwikkelt en levert bedrijfssoftware voor organisaties wereldwijd die goederen produceren en distribueren, assets bouwen en onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. Binnen ons platform zijn al onze branche-specifieke producten met elkaar verbonden en is digitale innovatie ingebed zodat onze klanten het beste uit zichzelf kunnen halen wanneer het er voor hun klanten echt op aankomt – op het moment van service. De branche-expertise van onze medewerkers en van ons groeiende ecosysteem, in combinatie met een streven om bij elke stap waarde te leveren, maken IFS tot een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. Ons team van vierduizend werknemers draagt elke dag de bedrijfswaarden uit van wendbaarheid, betrouwbaarheid en samenwerking in de manier waarop we onze meer dan tienduizend klanten ondersteunen.

Kijk voor meer informatie op IFS.com en volg ons op X (voorheen bekend als Twitter), LinkedIn, Instagram, Facebook en YouTube.