-

Campagnepanel #187: ‘Blijft boeien’

In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een actuele digitale campagne. Dit keer kijken, of eigenlijk: luisteren, ze naar een social challenge tussen vier bekende podcasts. 

  • Campagnesite: niet van toepassing
  • Klant: bol.com
  • Bureau: Tonny Media
  • Gebruikte media: podcasts, Instagram
  • Doel van de campagne: De late millennials en generatie-Z enthousiasmeren voor ondernemerschap.
Omschrijving

Bol.com en podcastmaker en -uitgever Tonny Media lanceren een crossover-podcastcampagne met de naam De Onderneem Game. Vier podcasts krijgen de opdracht om hét perfecte product voor hun achterban te bedenken. Bol.com geeft hen zeven weken lang elke week een opdracht en een tip. Die worden besproken in de respectievelijke podcasts. Aan het einde van de rit vindt er op Instagram een verkiezing plaats. De twee winnende ideeën krijgen een opstartbudget voor verkoop via bol. De vier podcasts zijn: Man Man Man, De Zelfspodcast, Geuze & Gorgels en Broers.

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!