KLM: Geen persoonlijke hulp meer via Twitter
Luchtvaartmaatschappij KLM zet Twitter niet meer in om via DM's persoonlijk reisadvies te geven aan reizigers.
Luchtvaartmaatschappij KLM zet Twitter niet meer in om via DM's persoonlijk reisadvies te geven aan reizigers.
Tienduizenden mensen lieten een ChatGPT-tool van KLM hun liefdesbrieven schrijven voor Valentijnsdag. Het briefje nodigde de Valentijn uit samen op reis te gaan.
Drie deskundigen over een actuele digitale campagne. Dit keer de lancering van een nieuw label door KLM, iets dat niet vaak gebeurt. Doel: IT'ers werven.
KLM brengt een nieuw merk op de markt waarmee het zich als werkgever specifiek wil richten op digitaal technische personeel.
KLM heeft een nieuw bureau gekozen voor zowel creatie als media-inkoop. Vanaf dit najaar verzorgt dentsu Benelux de wereldwijde marketing van de luchtvaartmaatschappij.
"Je kunt design thinking ook toepassen op organisaties", zegt Arnoud Bladergroen, Chief Design Thinking van KLM. "Het is de kunst om dat samen te brengen met hoe managers denken."
Heel veel vragen kreeg KLM binnen toen de coronapandemie begon. Door Messenger efficiënter in te zetten lukte het om die sneller te beantwoorden.
Met haar iFly-magazine wil KLM zo persoonlijk en relevant mogelijk communiceren met ruim tien miljoen reizigers over de wereld.
Tijdens de afgelopen KLM Werelddeal Weken zijn passagiers actief gewezen op de mogelijkheid om hun aandeel in de CO2-uitstoot van de vlucht te compenseren.
Loyaliteitsprogramma's zijn er in alle soorten en maten. Je kan punten sparen, miles of gaan voor korting. Dat is althans het eerste waar consumenten direct aan denken wanneer je...
Kickstart AI, het ambitieuze project van Ahold Delhaize, ING, KLM, NS en Philips, hoopt dat Europa eind november bepaalt dat een van de vier onderzoekshubs voor kunstmatige intelligentie in...