MediaMonks doet Canadese overname
De contenttak van S4 Capital, het Nederlandse MediaMonks, versterkt zijn internationale positie de overname van Jam3 uit Toronto.
De contenttak van S4 Capital, het Nederlandse MediaMonks, versterkt zijn internationale positie de overname van Jam3 uit Toronto.
S4 Capital, het moederbedrijf van MediaMonks, sluit aan bij het internationale initiatief The Climate Plegde. Het bedrijf wil branchegenoten uit de creatieve en marketingbranche laten zien hoe een Co2-neutraal bedrijf te worden.
Mediaconsultant MightyHive, onderdeel van S4Capital, opent vandaag zijn deuren in Nederland. Het zusterbedrijf van MediaMonks staat onder leiding van Richard Smoorenburg, eerder Chief Digital Officer bij IPG Mediabrands.
MediaMonks neemt het Amerikaanse geïntegreerde bureau Decoded Advertising over om de contenttak van S4 Capital te versterken. Aan de technologie- en datakant voegt Metric Theory zich bij MightyHive.
S4 Capital boekt weer een sterk kwartaal met een omzetgroei van 53 procent. De beoogde verdubbeling in drie jaar wordt gerealiseerd en het plan is om dat tot 2024 nog eens te doen. Investeerders geven het vertrouwen.
MediaMonks voegt zijn activiteiten samen met die van WhiteBalance uit India, ook een internationaal voorname contentproducent. Financiële details van de deal zijn niet bekendgemaakt.
Digitaal productiebureau MediaMonks uit Hilversum neemt marketingbedrijf Biztech uit Australië over en krijgt daarmee expertise rondom Adobes marketingcloud in huis.
S4 Capital, de houdstermaatschappij boven MediaMonks, doet twee overnames om zijn expertise uit te breiden.
Het beursgenoteerde bedrijf boven MediaMonks wil de omzet en bruto winst tegen 2022 hebben verdubbeld. Topman Martin Sorrell denkt dat de fundamenten daarvoor op zijn plaats liggen.
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks uit Hilversum, koopt programmaticspecialist MightHive uit de Verenigde Staten.
S4 Capital, de eigenaar van MediaMonks uit Hilversum, is in gesprek over de overname van programmaticspecialist MightHive uit de Verenigde Staten.
Het Nederlandse creatieve bureau MediaMonks is sinds vanochtend onderdeel van een beursgenoteerd bedrijf. Martin Sorrell bracht zijn privé investeringsvehikel via een reverse listing naar de beurs in Londen.
De Engelse Martin Sorrell is een van de partijen die het internationaal gerenommeerde digitale productiehuis MediaMonks uit Hilversum willen kopen. Een andere belangstellende is het concern dat Sorrell tot voor kort als CEO leidde: WPP.