We Are Era versterkt Benelux-markt met overname influenceragency New Kith
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Benelux-markt het influencerbureau New Kith over.
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Benelux-markt het influencerbureau New Kith over.
We Are Era verwerft een belang van twintig procent in de Duitse voetbalcompetitie Kings League.
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Duitse markt het digitale bureau Social Match over.
De campagne ‘Breaking New Ground’ heeft één doel: het WK Vrouwenvoetbal voor 2027 naar Nederland, België en Duitsland halen. De
Mediabedrijf We Are Era tuigt met YouTube een ontwikkelingsprogramma op voor vrouwelijk online gamingtalent.
We Are Era breidt zijn consultingactiviteiten uit met een zogeheten Social Intelligence Hub. Media- en marketingprofessionals vinden daar een bundeling van psychografische als demografische inzichten en analyses van online...
Steeds meer merken grijpen niet zomaar naar een influencer voor online reclame. Ze worden selectiever, zoeken langere samenwerkingsverbanden en sturen meer op performance.
Logo's zijn lastig: vernieuwen? En zo ja, hoe dan? De huidige trend zijn platte simpele logo's. Waar komt die vandaan? En waarom kan hij weer verdwijnen?
Iedereen kan nu content maken en verspreiden. Nichegroepen kunnen elkaar makkelijker vinden en zo kunnen creators er ook financieel van rondkomen.
De eerste tweet voor miljoenen verkocht: non-fungible tokens zijn hot. Een eerste blik op de kansen voor samenwerkingen tussen merken en influencers.
Online mediabedrijf Divimove verandert vandaag zijn naam in 'We Are Era'. Vijf Europese mediabedrijven laten daarmee hun naam los en gaan op in een nieuw koepelmerk. Met de nieuwe...