More stories

Kortingscode.nl opent winkel in Amsterdam

Kortingscode.nl opent eind deze maand een popupstore in de Amsterdamse binnenstad. Er wordt speciaal ruimte ingewijd voor socialinfluencers, maar de deuren staan ook open voor toevallige passanten en belangstellenden.

Retail

Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept

Het bekende ontwerpbureau Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept, het bedrijvennetwerk van onder meer TamTam en Expand Online en a friend of mine. “Hierdoor kunnen we het best relevant werk blijven leveren”, zegt verkopend directeur Tom Dorresteijn.

Digital Agencies

Nieuwe campagne Prinses Beatrix Spierfonds gelanceerd

Gisterenavond is tijdens het Free to Move-event de nieuwe campagne van het Prinses Beatrix Spierfonds gelanceerd. De campagne zal via een online commercial onder de aandacht worden gebracht.

Campagnes

Ligatus koopt LiquidM voor native programmatic

Internetreclamebedrijf Ligatus neemt honderd procent van de aandelen LiquidM over. De dochter van Gruner + Jahr verwerft daarmee een mobiele DSP.

Greenberry lanceert app voor CliniClowns

CliniClowns heeft door Greenberry, Awful Men en UX Kids een mobiele app laten bouwen. Hierdoor hebben zieke kinderen de clowns […]

Digital Agencies

Volgend jaar nieuwe topman Publicis

Reclamegroep Publicis zal in februari 2017 een opvolger benoemen voor topman Maurice Levy. Dat is vandaag bekendgemaakt bij de presentatie van de kwartaalcijfers.

Creative

Nieuwe campagne HelloFresh gestart

HelloFresh lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial die een kijkje geeft in de keuken van de maaltijdbezorger. De kijker maakt kennis […]

Campagnes

IKEA beperkt aantal reclamepartners

Retailer IKEA gaat de komende tijd gebruik maken van de reclamebedrijven van GroupM en Dentsu Aegis Network. Voorheen deed IKEA zaken met vijf houdstermaatschappijen.

Creative

Arjan Kapteijns weg bij Publicis

Directeur Arjan Kapteijns van Publicis Groep Nederland verlaat de bedrijvengroep, zo laat zijn werkgever in een kort marktbericht weten.

Online marketing

Inzending Cannes-clip gebouwd met kunstmatige intelligentie

Reclamebureau Saatchi & Saatchi heeft met Microsoft en IBM een videoclip ingezonden voor de New Directors Showcase op het reclamefestival in Cannes.

Singularity

Besocialized gaat verder als The Online Group

Socialmedia marketingbureau Besocialized gaat met verder als The Online Group: een onlinemarketinggroep die de belangrijkste disciplines onder één dak samenbrengt.

Digital Agencies

ACHTUNG! wint pitch ANWB

ACHTUNG! wordt vanaf volgende maand verantwoordelijk voor de merk- en productcampagnes van de ANWB.

Digital Agencies

Publicis ziet af van belang Cheil

Publicis Group ziet af van een substantiële investeringen in advertentiebureau Cheil Worldwide, ooit een dochter van Samsung.

Creative

Creatief team van Ogilvy & Mather naar INDIE

‘Lionhunters’ Benjamin de Villiers en Rob Voortman zijn verhuisd naar INDIE. Het duo werkte voorheen voor Ogilvy & Mather in zowel Kaapstad als Amsterdam en is vooral bekend van het How to catch Lions Vimeo filmpje die zij maakten in het kader van het Cannes Lions festival.

Creative

Live meekijken met ontwikkeling nieuwe Kaliber.net

Creatief bureau Kaliber is zijn nieuwe website aan het ontwikkelen en laat belangstellenden live meekijken tijdens dat proces.

Digital Agencies