More stories

Facebook en DigitasLBi starten online tv-show

Facebook en DigitasLBi gaan samen een soort tv-show maken die in compacte blokjes wordt ‘uitgezonden’ op de timelines van belangstellenden.

Facebook
Premium

BMW koopt mobiele marketing in bij aFrogleap

BMW Nederland gaat samenwerken met  aFrogleap, onderdeel van Oxyma, voor de invulling van zijn omnichannelstrategie.

Digital Agencies

Genonimeerden DIA PRO en Company of the Year bekend

Transavia, Mood for Magazines, ING en NTR zijn de genomineerden voor Company of the Year, een onderdeel van de aanstaande Dutch Interactive Awards.

Creative
Premium

Martijn Zoetebier naar Booming

Martijn Zoetebier gaat het management team van Booming versterken als Commercial Director. Hij wordt verantwoordelijk worden voor de groei van het bureau en de verbetering van de producten en diensten portfolio.

Digital Agencies
Premium

Christiaan van Mansfeld naar Havas Boondoggle Amsterdam

Per 1 mei geeft Christiaan van Mansfeld leiding aan het digitale bureau Havas Boondoggle Amsterdam. Hij neemt deze rol over van Sander Tacx, die het bureau eind april heeft verlaten.

Digital Agencies
Premium

Zeven nieuwe creatieve talenten bij N=5

Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.

Digital Agencies

Eerste lenscampagne Unilever op Snapchat

Unilever lanceert op Koningsdag haar eerste (Nederlandse) Snapchat sponsored lens campagne. De lens, waarmee Snapchat gebruikers hun gezicht kunnen omtoveren tot een wild dier, maakt deel uit van een campagne rond Magnum Double.

Campagnes
Premium

Q42 winnaar Grand SpinAward 2016

Q42 heeft vanavond de Grand SpinAward in ontvangst genomen, een hoge onderscheiding voor de digitale mediabrance. De meest bekroonde inzending is Pridestream van N=5 voor KPN in samenwerking met MediaMonks.

Digital Agencies
Premium

Harde dollar nekt reclamereus Omnicom

De harde dollar drukt nog altijd de resultaten van het Amerikaanse mediaconglomeraat Omnicom Group. De omzet in het eerste kwartaal groeide amper naar 3,5 miljard dollar.

Digital Agencies
Premium

Kaliber ontwikkelt ‘reizende’ VR-installatie Velux

Creatief bureau Kaliber heeft een virtual reality-installatie ontwikkeld voor dakramenmaker Velux die op beurzen maar ook thuis gebruikt kan worden.

Digital Agencies
Premium

Wolford kiest voor Emakina Nederland

Digital bureau Emakina Nederland won de pitch om creatie en strategie te gaan verzorgen voor het internationale Wolford, maker van luxe been- en lijfmode.

Digital Agencies
Premium

Kwartaalomzet Snakeware groeit met de helft

Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste kwartaal met 52 procent stijgen tot 800 duizend euro. De Friezen schrijven het beter dan verwachte resultaat toe aan de sterke vraag naar omnichannel en mobile first-producties.

Digital Agencies

Waarom scrummen digital agencies met de klant in huis? En hoe?

De scrum-methode – een van de ontwikkelmethoden binnen agile – is bij veel digital agencies een vaste manier van samenwerken met de klant. Maar waarom?

Web-design
Premium

MEC Amsterdam lanceert contentbureau Wavemaker

MEC Amsterdam, een bureau uit de stal van WPP, opent in de vorm van Wavemaker een nieuw label. Dat legt zich toe op contentstrategie, socialmedia, influencermarketing, creatie en in-house productie.

Digital Agencies

48 Nederlandse nominaties voor Webby Award

In totaal 48 Nederlandse inzendingen komen in aanmerking voor een Webby Award, beter bekend als de Oscars voor het web. Bureaus MediaMonks, N=5 en 72andSunny staan hoog in de ranglijsten.

Creative