Live meekijken met ontwikkeling nieuwe Kaliber.net
Creatief bureau Kaliber is zijn nieuwe website aan het ontwikkelen en laat belangstellenden live meekijken tijdens dat proces.
Creatief bureau Kaliber is zijn nieuwe website aan het ontwikkelen en laat belangstellenden live meekijken tijdens dat proces.
De mensen van Dept, het label waar onder meer TamTam en a friend of mine onder vallen, zitten sinds kort in een nieuw kantoor. Hier een korte video-impressie.
Oprichters Jeremy Osborn, Mike Bifulco en Andrew Miller van Gymnasium, ons Engelstalige cursusplatform voor wie in UX werkt of wil werken, waren laatst op ons kantoor in Amsterdam om te praten over de cursusbehoeften van de Nederlandse markt. De heren kennen veel spelers in het UX-vakgebied. Volgens hen hebben progressieve bureaus vier kenmerken: zij passen duo-programmeren toe; faciliteren doorlopende communicatie; stimuleren een leven lang leren en hebben servicedesign hoog op de agenda staan.
Amsterdam Marketing gaat samenwerken met Havas Boondoggle Amsterdam voor een campagne rond het culturele aanbod in Amsterdam.
Digital agency Incentro heeft een samenwerking gesloten met Braingineers om op basis van neurale gebruikersfeedback sites en shops te kunnen optimaliseren.
RLVNT komt voor een onbekend bedrag in handen van Digital Agency Group, de houdstermaatschappij waaronder ook The Online Company, ClickDistrict en Qban vallen. Oprichter Rens Plandsoen stapt op.
Fullservice internetbureau Emakina Nederland verhuist zijn hoofdkantoor naar de Amsterdamse Houthavens, waar een nieuw pand wordt gebouwd.
Er was afgelopen week zoveel te doen, dat we de foto’s van de Dutch Interactive Awards (DIA) van afgelopen donderdag nog even moesten oppotten. Maar hier zijn ze dan. Voor wie er bij was of er graag bij had willen zijn.
Internetbureau Mirabeau uit Amsterdam is een klein beetje verhuisd. Het nieuwe kantoor bevindt zich in de Kauwgomballenfabriek.
De beste professionals in Nederland op het gebied van visual design, technologie en user experience design zijn zojuist bekendgemaakt.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een activatiecampagne van Clinique met Shazam.
Vereniging Eigen Huis heeft haar media-activiteiten ondergebracht bij M2Media in Hilversum.
Zeven Nederlandse bureaus geven acte de presence op Campus Party, het enorme meerdaagse event voor digitaal-creatieve stuenten in Utrecht.
Dit jaar schreven al meer Nederlandse bureaus zich in om zich onder de vlag ‘Made in Amsterdam’ op de Cannes Lions te presenteren dan in 2015. Voor het tweede jaar slaan tientallen online en creatieve bureaus de handen hiervoor ineen.
Full service bureau BrandBase breidt het team uit met Thijs van Schothorst. Hij vormt samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie.