Facebook en DigitasLBi starten online tv-show
Facebook en DigitasLBi gaan samen een soort tv-show maken die in compacte blokjes wordt ‘uitgezonden’ op de timelines van belangstellenden.
Facebook en DigitasLBi gaan samen een soort tv-show maken die in compacte blokjes wordt ‘uitgezonden’ op de timelines van belangstellenden.
BMW Nederland gaat samenwerken met aFrogleap, onderdeel van Oxyma, voor de invulling van zijn omnichannelstrategie.
Transavia, Mood for Magazines, ING en NTR zijn de genomineerden voor Company of the Year, een onderdeel van de aanstaande Dutch Interactive Awards.
Martijn Zoetebier gaat het management team van Booming versterken als Commercial Director. Hij wordt verantwoordelijk worden voor de groei van het bureau en de verbetering van de producten en diensten portfolio.
Per 1 mei geeft Christiaan van Mansfeld leiding aan het digitale bureau Havas Boondoggle Amsterdam. Hij neemt deze rol over van Sander Tacx, die het bureau eind april heeft verlaten.
Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.
Unilever lanceert op Koningsdag haar eerste (Nederlandse) Snapchat sponsored lens campagne. De lens, waarmee Snapchat gebruikers hun gezicht kunnen omtoveren tot een wild dier, maakt deel uit van een campagne rond Magnum Double.
Q42 heeft vanavond de Grand SpinAward in ontvangst genomen, een hoge onderscheiding voor de digitale mediabrance. De meest bekroonde inzending is Pridestream van N=5 voor KPN in samenwerking met MediaMonks.
De harde dollar drukt nog altijd de resultaten van het Amerikaanse mediaconglomeraat Omnicom Group. De omzet in het eerste kwartaal groeide amper naar 3,5 miljard dollar.
Creatief bureau Kaliber heeft een virtual reality-installatie ontwikkeld voor dakramenmaker Velux die op beurzen maar ook thuis gebruikt kan worden.
Digital bureau Emakina Nederland won de pitch om creatie en strategie te gaan verzorgen voor het internationale Wolford, maker van luxe been- en lijfmode.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste kwartaal met 52 procent stijgen tot 800 duizend euro. De Friezen schrijven het beter dan verwachte resultaat toe aan de sterke vraag naar omnichannel en mobile first-producties.
De scrum-methode – een van de ontwikkelmethoden binnen agile – is bij veel digital agencies een vaste manier van samenwerken met de klant. Maar waarom?
MEC Amsterdam, een bureau uit de stal van WPP, opent in de vorm van Wavemaker een nieuw label. Dat legt zich toe op contentstrategie, socialmedia, influencermarketing, creatie en in-house productie.
In totaal 48 Nederlandse inzendingen komen in aanmerking voor een Webby Award, beter bekend als de Oscars voor het web. Bureaus MediaMonks, N=5 en 72andSunny staan hoog in de ranglijsten.