Gezocht: Beste design- en techprofessionals 2016
Emerce is op zoek naar de beste design- en tech-professionals om te bejubelen bij de Dutch Interactive Awards. Nomineer jouw topper tot woensdag 20 april.
Emerce is op zoek naar de beste design- en tech-professionals om te bejubelen bij de Dutch Interactive Awards. Nomineer jouw topper tot woensdag 20 april.
Dentsu Aegis, tegenwoordig eigenaar van het Nederlandse Achtung!, neemt een van de oudste digitale bureaus van China over, Darwin.
Onderzoek onder tweehonderd Nederlandse bureaus toont aan dat Virtual Reality en 360 Video dit jaar volop worden ingezet.
De nominaties van de zevende jaarlijkse Dutch Interactive Awards zijn bekendgemaakt. Eind mei wordt bekend welke bureaus in dertien categorieën het mooiste, beste werk van afgelopen jaar hebben geleverd.
Het Britse digitale strategische User Experience (UX) design-bureau Nomensa vestigt een nieuw kantoor in Amsterdam. Dit kantoor aan de Weesperstraat staat onder leiding van Katelijn van Lieshout, afkomstig van Publicis.
Jan-Willem Brüggenwirth, de voormalige directeur van 538Groep, wordt partner bij direct-marketingbureau de creatieve directie (dcd). Brüggenwirth vormt samen met dcd-oprichters Manon Schermer en Mike de Haas de dagelijkse leiding van het bureau en neemt de verantwoording voor commercie en business development. Hij gaat zich vooral richten op onderdelen voor online marketing en business intelligence.
Het Amsterdamse bureau Kingsday verzorgt de digitale communicatie voor het Heineken merk Affligem. Dit Belgische abdijbier is een van de oudste biermerken ter wereld.
Het Belgische bureau Emakina heeft zijn omzet in 2015 met 25 procent zien toenemen tot ruim 70 miljoen euro. De bedrijfswinst vóór afschrijvingen (EBITDA) groeide vijftig procent en kwam uit op 6 miljoen euro. Het bedrijf noteerde een nettowinst van 2,7 miljoen.
Directeur Robert de Snoo en creatief directeur Hannes van Raay vertrekken bij digitaal bureau Clockwork. Daarmee wordt een strategische heroriëntatie afgerond, waarbij een aantal onderdelen van moederbedrijf Ordina werd ondergebracht in Clockwork.
Dit jaar ontvingen we twintig procent meer inzendingen voor de Dutch Interactive Awards, de prijs voor het beste werk van online bureaus. Er hebben 149 bureaus cases ingezonden verdeeld over 13 categorieën.
ezCompany uit Tilburg en Merge uit Breda fuseren en gaan verder onder de naam ezCompany. Naar opdrachtgevers en nieuwe werknemers staan de partijen samen sterker.
Een bijzondere rondleiding in een bijzonder gebouw: Happy Leads publiceert binnenkort een VR-video voor belangstellenden.
De TU Delft heeft zijn OpenCourseware-site vernieuwd om zijn opleidingsaanbod internationaal beter op de kaart te zetten.
Een kleine verandering van de naam moet de grote verandering die het bedrijf afgelopen jaren doorliep weergeven. Triple IT verliest de laatste twee letters van zijn naam en wordt Triple, met bijbehorend nieuw beeldmerk.
Hunkemöller heeft een nieuwe bureau gekozen voor zijn internationale social-mediastrategie: DailyDialogues uit Rotterdam.