Campagnepanel: kijken met Shazam
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een activatiecampagne van Clinique met Shazam.
In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer een activatiecampagne van Clinique met Shazam.
Vereniging Eigen Huis heeft haar media-activiteiten ondergebracht bij M2Media in Hilversum.
Zeven Nederlandse bureaus geven acte de presence op Campus Party, het enorme meerdaagse event voor digitaal-creatieve stuenten in Utrecht.
Dit jaar schreven al meer Nederlandse bureaus zich in om zich onder de vlag ‘Made in Amsterdam’ op de Cannes Lions te presenteren dan in 2015. Voor het tweede jaar slaan tientallen online en creatieve bureaus de handen hiervoor ineen.
Full service bureau BrandBase breidt het team uit met Thijs van Schothorst. Hij vormt samen met Martijn van der Rijken de creatieve directie.
Mirabeau brengt zijn expertise op het gebied van clouddiensten, meer in het bijzonder Amazon Web Services (AWS), onder in een nieuw label. Het eerste, aparte label. Met Cloudmasters wil het bedrijf de markt voor snel groeiende vraag naar clouddiensten gericht kunnen bedienen.
Jorrit van Rooij en Stefan Bothoff van OmnicomMediaGroup hebben einde vorige week de YIM Media Lions Competition gewonnen.
Het Utrechtse reclame- en internetbureau One Shoe heeft zijn certificaten voor ISO9001 en ISO27001 ontvangen.
Digitaal bureau TamTam heeft een nieuw merk opgericht van waaruit het zijn nationale en internationale groeiplannen gaat uitvoeren. Onder de vlag Dept wordt de komende periode tevens een aantal overnames gedaan, zo vertellen directieleden Dimi Albers en Paul Manuel.
Zojuist zijn ING en KNVB een socialcampagne gestart op Facebook om voetbal onder jonge kinderen te promoten.
Creatief bureau N=5 heeft de tv-commercial gemaakt voor Marktplaats.nl die vanaf vandaag maanden op televisie te zien is.
Creatief webbureau The Secret Lab start een nieuwe afdeling die zich volledig zal gaan richten op virtual reality (VR). Met een speciaal productieteam wil men inspelen op de mogelijkheden die deze technologie biedt en de vraag naar 360-video en VR-producties.
Digitaal bureau TamTam heeft een nieuw merk opgericht van waaruit het zijn nationale en internationale groeiplannen gaat uitvoeren. Onder de vlag Dept wordt de komende periode tevens een aantal overnames gedaan, zo vertellen directieleden Dimi Albers en Paul Manuel.
Triple Double sportmarketing en E-sites richten een gezamenlijk digitaal bureau op voor digitale sportmarketing.
Digital agency Mangrove koopt de online marketingconsultant Phoekus uit New York. Diens oprichter Mike Brady is naar Nederland verhuisd om de functie van managing director in te nemen bij het bureau uit Rotterdam.