Zeven nieuwe creatieve talenten bij N=5
Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.
Creatief bureau N=5 heeft haar creatieve vloer verfrist en uitgebreid met zeven nieuwe creatieve talenten.
Unilever lanceert op Koningsdag haar eerste (Nederlandse) Snapchat sponsored lens campagne. De lens, waarmee Snapchat gebruikers hun gezicht kunnen omtoveren tot een wild dier, maakt deel uit van een campagne rond Magnum Double.
Q42 heeft vanavond de Grand SpinAward in ontvangst genomen, een hoge onderscheiding voor de digitale mediabrance. De meest bekroonde inzending is Pridestream van N=5 voor KPN in samenwerking met MediaMonks.
De harde dollar drukt nog altijd de resultaten van het Amerikaanse mediaconglomeraat Omnicom Group. De omzet in het eerste kwartaal groeide amper naar 3,5 miljard dollar.
Creatief bureau Kaliber heeft een virtual reality-installatie ontwikkeld voor dakramenmaker Velux die op beurzen maar ook thuis gebruikt kan worden.
Digital bureau Emakina Nederland won de pitch om creatie en strategie te gaan verzorgen voor het internationale Wolford, maker van luxe been- en lijfmode.
Digitaal bureau Snakeware zag de omzet in het eerste kwartaal met 52 procent stijgen tot 800 duizend euro. De Friezen schrijven het beter dan verwachte resultaat toe aan de sterke vraag naar omnichannel en mobile first-producties.
De scrum-methode – een van de ontwikkelmethoden binnen agile – is bij veel digital agencies een vaste manier van samenwerken met de klant. Maar waarom?
MEC Amsterdam, een bureau uit de stal van WPP, opent in de vorm van Wavemaker een nieuw label. Dat legt zich toe op contentstrategie, socialmedia, influencermarketing, creatie en in-house productie.
In totaal 48 Nederlandse inzendingen komen in aanmerking voor een Webby Award, beter bekend als de Oscars voor het web. Bureaus MediaMonks, N=5 en 72andSunny staan hoog in de ranglijsten.
Fietsvakantiebureau Cycle Tours heeft zijn site in het nieuw laten steken.
Muziekstreamingdienst Deezer heeft het Amsterdamse Mindshare als mediabureau gekozen. Mindshare gaat de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne van Deezer verzorgen.
Emerce is op zoek naar de beste design- en tech-professionals om te bejubelen bij de Dutch Interactive Awards. Nomineer jouw topper tot woensdag 20 april.
Dentsu Aegis, tegenwoordig eigenaar van het Nederlandse Achtung!, neemt een van de oudste digitale bureaus van China over, Darwin.
Onderzoek onder tweehonderd Nederlandse bureaus toont aan dat Virtual Reality en 360 Video dit jaar volop worden ingezet.