RealNext tekent The Valley/rb2
Het informatieplatform met onroerend goed voor bedrijven Realnext heeft The Valley en rb2 gekozen als partners voor de ontwikkeling van het nieuwe digitale zoekplatform.
Het informatieplatform met onroerend goed voor bedrijven Realnext heeft The Valley en rb2 gekozen als partners voor de ontwikkeling van het nieuwe digitale zoekplatform.
Hero Group, in Nederland vooral bekend van de jam, heeft gekozen voor Burst als global digital production agency. De Rotterdammers maakte internationaal indruk met hun Nederlandse werk en mogen dat komende jaren over de landsgrenzen tillen.
Energieleverancier Oxxio gaat binnen het lab van Digital Agency TamTam in Amsterdam zijn app met grote regelmaat testen om de gebruiksvriendelijkheid te verhogen.
De NS en NS International verlengen hun samenwerking met Digitas LBi Amsterdam weer voor drie jaar. Digitas LBi won de Europese aanbesteding.
De collectie Parijse prenten van Vincent van Gogh is vandaag online gekomen als nieuwe uitbreiding van de site van het Van Gogh Museum.
Rens Plandsoen, directeur van RLVNT, is toegetreden tot het bestuur van branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA). Ze neemt de plaats over van de in december vertrokken Vincent Luyendijk.
Het mag geen verrassing heten dat TamTam zijn klanten introduceert aan de nieuwe dochter Expand Online. Hans Anders slaat erop aan en tekent in op het dubbelpakket.
De grootste regionale luchthaven van Nederland lanceert op EindhovenAirport.nl zijn nieuwe website. Bureau IN10 is betrokken bij de nieuwe positionering, die zich behalve naar de site ook in de fysieke omgeving van het vliegveld zal vertalen.
Internetbureau Snakeware komt met een nieuwe, eigenlijk vernieuwde, merkstrategie. Het in huis ontwikkelde concept legt de nadruk op het effect dat het werk van het bureau bewerkstelligt, “een ervaring”, in de woorden van mede-eigenaar Ate van der Meer.
Het Amsterdamse Energize gaat het Wereld Natuur Fonds adviseren op het gebied van contentstrategie. De non profit organisatie beschikt over veel content, maar het ontbreekt aan samenhang en een werkbare structuur. Er is behoefte aan een ‘goed fundament’.
WPP dochter Possible heeft voor een onbekend bedrag full service bureau Conrad Caine uit München overgenomen. Het 140 man sterke kantoor werkt voor internationale en lokale merken.
De zoekmachine Timing.nl voor flexbanen is vernieuwd door TamTam, met het oog op de toekomst zijn externe koppelingen met andere systemen mogelijk.
Internetbureaus Burst en IN10 hebben de nieuwe site van het International Film Festival Rotterdam opgeleverd, een week voor het altijd drukbezochte festival de deuren opent.
Op 26 mei worden voor de zevende keer de prijzen uitgereikt voor Nederlands beste interactieve werk tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA). De deur staat open om te nomineren.
Takeda Nederland heeft LMP en Burst gekozen voor de ontwikkeling van een digitaal platform dat ondersteuning gaat bieden aan verschillende doelgroepen.