More stories

Premium

Miljoeneninvestering voor metapeople – NetBooster

Digital agency metapeople – NetBooster Group heeft een nieuwe financieringsronde doorlopen waarbij het 5,3 miljoen euro ophaalde. Het geld wordt gebruikt om de buitenlandse groeiplannen te financieren.

Digital Agencies
Premium

Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept

Het bekende ontwerpbureau Studio Dumbar wordt onderdeel van Dept, het bedrijvennetwerk van onder meer TamTam en Expand Online en a friend of mine. “Hierdoor kunnen we het best relevant werk blijven leveren”, zegt verkopend directeur Tom Dorresteijn.

Digital Agencies
Premium

Agenda Amsterdam eWeek live met nu al 40 events

De week van 3 oktober staat bol van de bijeenkomsten, events, congressen en andere initiatieven uit de Nederlandse online industrie. De agenda van Amsterdam eWeek ging zojuist live en telt tientallen events.

Digital Agencies
Premium

Greenberry lanceert app voor CliniClowns

CliniClowns heeft door Greenberry, Awful Men en UX Kids een mobiele app laten bouwen. Hierdoor hebben zieke kinderen de clowns […]

Digital Agencies
Premium

Detron laat Uselab nieuwe website ‘scrummen’

Automatiseerder Detron laat zijn nieuwe website door Uselab maken. Nu is de website nog aanbodgericht, straks vraaggericht.

Digital Agencies
Premium

Creatief bureau Sid Lee sluit Amsterdams kantoor

De Amsterdamse vestiging van het creatieve bureau Sid Lee sluit volgende week de deuren. Alle Europese werkzaamheden worden geconsolideerd in Parijs, meldt Adweeks AgencySpy.

Digital Agencies
Premium

Burst ambitieus internationaal met Kyra Roest

Kyra Roest begint bij online bureau Burst in de nieuwe functie van Head of Business. Ze krijgt een belangrijke rol in de internationale ambities van het Rotterdamse bureau.

Digital Agencies
Premium

EasyJet kiest voor Etcetera

Luchtvaartmaatschappij easyJet brengt zijn communicatieactiviteiten in Nederland onder bij Etcetera, Red Urban en Daybreak.

Digital Agencies

Online bannertool Bannerwise bundelt krachten met Adcombi

Online bannertool Bannerwise heeft een nieuw partnerschap aangekondigd, dit keer met Adcombi. Dat laatste bedrijf biedt grote adverteerders de mogelijkheid om zelf displaycampagnes uit te rollen en te analyseren. Daar komt het creatieve deel nu bij.

Online advertising
Premium

TamTam ontwikkelt ‘VR experience’ voor gebiedsontwikkelaar BPD

TamTam heeft voor BPD, de grootste gebiedsontwikkelaar van Nederland, een VR-toepassing ontwikkeld.

Digital Agencies

LAB51 levert nieuwe site OLA Swirl’s Ice Cream

LAB51 heeft de website van OLA Swirl’s Ice Cream vernieuwd opgeleverd. De nieuwe website sluit beter aan bij de doelgroep van het ijsmerk van Unilever.

Web-design
Premium

MediaScience versterkt met creatie en data

Robert Hagendoorn, bekend van Red Urban en Etcetera, wordt directeur Strategy & Concept bij MediaScience, het bureau dat tot nu toe vooral gespecialiseerd is in ‘programmatic advertising’. Het gaat om een nieuwe afdeling waarin creatie wordt gecombineerd met media en data.

Digital Agencies
Premium

Digitale agentschap Wijs weg bij Cronos

Het Belgische digitale agentschap Wijs weekt zich los van de Cronos Groep. Oprichters Bart De Waele en Dirk Sabbe gaan weer zelfstandig verder.

Digital Agencies

Nieuw digitaal bureau standariseert op WordPress

Digitaal productiebureau NoProtocol lanceert een nieuw fullservice WordPress bureau onder de noemer SlashSmart.

CMS

Oscar van Veen start FIT digital natives

Voormalig Mangrove-directeur Oscar van Veen richt samen met FIT People een nieuw detacherings- annex werkbedrijf op: FIT DNA. “Life long employment is niet meer dan deze tijd. Wij helpen financiële en online specialisten hun werkend bestaan flexibeler in te delen. Niet de grenzen van organisaties maar de ontwikkeling van individuen staat centraal.”

Strategy