Zalando investeert in headless e-commerceplatform
Zalando neemt deel aan een investeringsronde van acht miljoen dollar in het Poolse open source e-commerceplatform Saleor. De Duitsers geven daarmee wat meer vorm aan een strategie waarbij meer...
Zalando neemt deel aan een investeringsronde van acht miljoen dollar in het Poolse open source e-commerceplatform Saleor. De Duitsers geven daarmee wat meer vorm aan een strategie waarbij meer...
Een fantastische wereld vol gemak en kennisdeling, waar je als klant nooit meer weg wilt. Zo zag Olaf Gockel, sinds vier jaar sales directeur, de e-commerce droom voor Lekkerland...
Kunstmatige intelligentie gaat een prominentere rol spelen bij e-commerce platforms. Dat zegt Sander Mangel, met eigen ervaring op het gebied van replatforming, in de vandaag gelanceerde video collectie E-Commerce...
De kosten voor omnichannel retailers zijn door het dak gegaan en slechts weinigen hebben de schaal om dat te bekostigen. Het is nu herstructureren of ten onder gaan.
Voor B2B-shops met verouderde techniek is omschakelen lastig: het brengt kosten en risico's. Replatformen is de migratie naar een toekomstbestendig systeem.
Drie trends die rond sourcingplatforms naar voren komen: overzichtelijk management, extra diensten, en het belang van het goed kennen van je klanten.
Het bestaande e-commerceplatform voldoet niet meer. Tijd voor een overstap. Waar kies je voor? Wat zijn de nieuwe eisen? Hoe schakel je over zonder haperen?
Managers in B2B zien weerstand rond investeringen in een e-commerceplatform. Dat is een gemiste kans, maar met goede argumenten is daar iets aan te doen.
Bedrijven gaan nu vaak voor de korte termijn, maar digitale transformatie vraagt om langetermijnvisie: juist nu kun je met innovatie het verschil maken.
Contiweb maakt geavanceerde drukpersen. De markt voor reserveonderdelen en onderhoud is belangrijk. Met een eigen webshop kreeg het daar grip op.
De vraag naar tweedehands speelgoed op Marktplaats is met bijna 10 procent gestegen ten opzichte van 2021. In november werd de speelgoedcategorie 40,3 miljoen keer bekeken. In dezelfde periode...