Ghostkitchens Casper mikken op B2B-markt
Keten van darkkitchens Casper gaat zich ook op de zakelijke markt richten. Nu bedrijfskantines te duur worden en meer mensen thuiswerken, ziet ondernemer Matthias Laga een gat in de markt ontstaan.
Keten van darkkitchens Casper gaat zich ook op de zakelijke markt richten. Nu bedrijfskantines te duur worden en meer mensen thuiswerken, ziet ondernemer Matthias Laga een gat in de markt ontstaan.
Welke betaaltrends de groei van e-commerce de komende tijd verder gaan versnellen? Click to Pay, de digitale betaalpas en Debit Mastercard bijvoorbeeld.
Samsung Wallet breidt dit jaar uit naar nog eens dertien landen. Met deze digitale portemonnee kun je bankkaarten en andere digitale sleutels zoals reispassen, rijbewijzen en studenten-ID’s opslaan.
Hoe maak je van de webshop-as-we-know-it een heus online warenhuis? Door het combineren van bestaande technieken en een juiste dosis creativiteit.
Wat wordt jouw e-commerce-strategie de komende jaren? Hoe blijf je wendbaar en wat zijn je alternatieven om te groeien?
Waarom, dat is nog gissen. Maar de afhaalpunten van Ochama, een one-stop (web)shop, in Rotterdam en Diemen zijn dicht. De lokale directie is vertrokken.
Bleckmann opent een nieuw fulfilment center in Venlo voor de groeiende markt van fashion en lifestylemerken. Hiertoe is een huurovereenkomst gesloten met Prologis voor de huur van ca 30.000 m2.
Valyuu is een marktplaats voor elektronica. Je koopt er bijvoorbeeld een gebruikte smartphone van een andere particulier. Investeerders toonden vertrouwen.
Niets is zo vervelend als dure leads die niet converteren. Met real time analysesoftware en slimme personalisatie zorg je dat bezoekers wel een aankoop bij jou doen.
Online betalen kan vandaag de dag op allerlei manier. Van iDeal, tot creditcard, van achteraf tot flexibel betalen. Wat zijn de laatste trends?
Albert Heijn passeert Coolblue op de jaarlijkse e-commercetoplijst Twinkle 100 met een geschatte online omzet van 1,6 miljard euro. Het lijkt lood om oud ijzer, want Coolblue wordt dertig miljoen euro minder omzet toegedicht over 2021 en staat daarmee op plaats drie.
Krappere gezinsbudgetten betekenen dat minder Amerikanen komend seizoen online zullen winkelen. Adobe voorspelt dit seizoen een online omzet van 209,7 miljard dollar, een krappe winst van 2,5 procent ten opzichte van vorig jaar.
Om de feestmaanden tot een succes te maken richt je je op het ontwikkelen van manieren om data te verzamelen. Zo werk je aan langdurige klantrelaties.
Online winkelen bij Carrefour is momenteel niet overal mogelijk in België. De supermarktketen laat weten dat de aanpassingen aan het interne systeem ‘meer tijd vragen’.
Zakelijk bestellers hebben door corona het nut van e-commerce op de werkplek uitgevonden. Deze vorm van online handel groeide afgelopen […]