Hoe Picnic met klantfocus en data de betaalpijn verhelpt
Picnic wil het boodschappen doen zo makkelijk mogelijk maken. Achter de schermen zorgt dit voor een ingewikkeld betaalproces.
Picnic wil het boodschappen doen zo makkelijk mogelijk maken. Achter de schermen zorgt dit voor een ingewikkeld betaalproces.
Wat zijn de nieuwste winkeltrends in Nederland? Hoe zag het winkelgedrag eruit tijdens de pandemie? En hoe is de verhouding online-offline?
Wat zijn de uitdagingen waar je tegenaan loopt als je de ambitie hebt om online internationaal te groeien voor je betalingen en check out?
Een Digital Experience Platform bundelt alle data uit je organisatie. Hoe weet je nu of je DXP goed is afgestemd je helpt om je doelstellingen te bereiken?
Grote stijging in online winkelen, maar consumenten betalen juist webshops laat. Drie tips om betalingsachterstanden bij je klanten te voorkomen.
Amazon ontkent geruchten dat het tegen het einde van het jaar bitcoinbetalingen wil accepteren.
Mooie beloftes over Smart Shopping-campagnes: zelfde ROI maar veel hogere volumes. Is het waar? In onze testen zijn de resultaten inderdaad veelbelovend.
Op het browsende winkelpubliek zijn fysieke winkels wel ingericht, maar webwinkels vaak niet. Met contentmarketing haal je online ‘rondkijkers’ naar je toe.
Hoe verdubbel je in 2021 de online resultaten met een slim stappenplan voor conversie optimalisatie en online marketing programma.
De Europese Commissie en de nationale consumentenautoriteiten roepen Google op zich te houden aan de consumentenregels om misleiding te voorkomen.
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) waarschuwt voor de oneerlijke handelspraktijken van het bedrijf Digital Advice LLC via diverse websites. Digital Advice verkoopt verschillende producten, zoals sneakers, trainingsbroeken, tassen en bh’s, via een groot aantal websites.
In het eerste kwartaal van 2021 gaven Nederlandse consumenten bij buitenlandse webwinkels binnen de Europese Unie 63 procent meer uit dan in hetzelfde kwartaal een jaar eerder. Dit meldt het CBS op basis van lopend onderzoek.
Personaliseren in digitale kanalen kan heel waardevol zijn voor organisaties. Maar het komt met de nodige ongemakken. Dat is te voorkomen.
Circa 400 Zuid-Koreaanse LG-winkels gaan iPhones verkopen. Naast de iPhone zijn er vanaf augustus ook iPads en Apple Watch-apparaten te koop bij LG. Desktop Macs en MacBooks overigens nog niet.
Coolblue opent vandaag een winkel in winkelcentrum Alexandrium te Rotterdam, het tweede filiaal van de elektronicawinkel in de havenstad. Klanten […]