Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist
WPP-onderdeel Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist Satalia.
WPP-onderdeel Wunderman Thompson Commerce koopt AI-specialist Satalia.
Pakketbezorgers als PostNL en DHL bezorgen veertien procent van de pakketjes op de verkeerde dag. Daar staat tegenover dat de eigen bezorgdiensten van winkels zoals Coolblue of Albert Heijn bijzonder nauwkeurig hun beloftes nakomen. Ze zijn 95 procent nauwkeurig.
Betaalbedrijf Klarna start operaties in Polen, een e-commercemarkt met meer dan dertig online consumenten waar het tot op heden niets deed.
Collaborative ads: retailers en merken werken samen. Onder andere op Google, Facebook en Instagram. Hoe gaat het in zijn werk en wat zijn de best practices?
Na een jaar proefdraaien in studentenstad Leuven, slaat de Vlaamse flitsbezorgbedrijf eSupply de vleugels uit naar Antwerpen en Gent.
De omzet van de Chinese e-commercereus JD.com is in het tweede kwartaal met 26 procent gestegen naar 39,3 miljard dollar. […]
IKEA wil binnenkort groene stroom gaan verkopen. De Zweedse meubelwinkel heeft een abonnement ontwikkeld genaamd Strömma voor in eerste instantie de Zweedse markt.
Bouwen aan je merk met digitale kanalen? Het kan niet zonder Distinctive Brand Assets (DBA’s). Wat zijn het, waarom zijn ze belangrijk, hoe zet je ze in?
De flitsbezorger Flink zit in acht Nederlandse steden en zoekt actief uitbreiding in nog eens negentien. Daarmee is het veruit de meest ambitieuze start-up in dit segment.
Geholpen door een onvoorspelbaar jaar zag HelloFresh belangrijke bezwaren om een maaltijdbox te bestellen ineens wegvallen. En is daarmee op een blijvende gedragsverandering getrakteerd, stelt Chief Marketing Officer Benelux Lydi Siebers. Of online food inderdaad zo complex is? “Het ligt maar net aan je vertrekpunt.”
Door verbinding te zoeken tussen branding en performance kunnen organisaties online groeien en blijvende impact hebben.
Pip Studio is een echt Hollands merk, maar timmert zowel offline als online internationaal flink aan de weg. Hoe doen ze dat?
De toekomst van online-first shopping zit ‘m in het ook online verrassen van klanten met een wow-ervaring.
Amazon zou concrete plannen hebben om grote warenhuizen te openen in de VS, te beginnen in Californië en Ohio. Dat meldt The Wall Street Journal.
Om online klanten een goed beeld te geven van je producten is presentatie heel belangrijk. Tips voor het verbeteren van je plek in de digitale schappen.