Click2Pay: minder frustratie klant in betaalproces, meer conversie webshophouder
In een fysieke winkel zouden we er niet over nadenken: de klant terugsturen naar de bank voordat deze mag betalen. […]
In een fysieke winkel zouden we er niet over nadenken: de klant terugsturen naar de bank voordat deze mag betalen. […]
Bij groei wordt al snel gedacht aan nieuwe klanten en dat is natuurlijk niet gek. Een nieuwe campagne optuigen en […]
In deze video komen Maarten de Smit, PostNL, en Eleon Jonker, GSMpunt, aan het woord.
In deze video vergelijkt Vincent de Winter, deskundige bij Piwik Pro, het Customer Data Platform met een brein dat uit vier essentiële datagebieden bestaat.
Hoe ga je innoveren als global speler? Wat zijn de ontwikkelingen in Social Commerce die nu naar Europa overwaaien? Welke […]
In deze video legt Joris Volmering, van het Deense bedrijf ELISA, uit hoe je live shopping kunt integreren in je marketing- en contentstrategie.
Flora@Home, onderdeel van PostNL, gaat zelfstandig verder. Het eigendom wordt overgedragen aan Kwekerij Mostert, gevestigd in Nieuwerkerk aan den IJssel.
Welke rol kan digital, en met name e-commerce in de commerciële strategie spelen? Hoe ontwikkelt zich de online boodschappenmarkt? Hoe […]
OFM. is het boetiek warenhuis met ‘Mode voor alle mannen’. OFM. helpt mannen de beste versie van zichzelf te zijn. […]
Vitaminstore experimenteert met AI om klanten van persoonlijk advies te voorzien. “We zijn verbaasd door de hoge kwaliteit, maar laten het nog niet los. Elk geautomatiseerd advies wordt bekeken door een menselijke adviseur,” zegt directeur Eduard Brenninkmeijer bij de Videocollectie E-Commerce.
PepsiCo, het bedrijf achter diverse A-merken, is alweer enkele jaren geleden een initiatief tegen voedselverspilling gestart met producten die tegen de houdbaarheidsdatum aanzitten. Het bedrijf levert deze producten direct aan consument. Het gaat om snacks en ontbijtgranen, zoals Duyvis, Lay’s en Quaker, die in een zogenaamde Unwasted-box worden aangeboden.
De Return On Ad Spend, ook wel bekend als ROAS, was jarenlang de belangrijkste KPI voor veel internetverkopers. Nu komt steeds vaker POAS in beeld. Daarbij wordt het succes van de onderneming niet meer gemeten op basis van omzet, maar op basis van winst. En daar bereik je veel meer mee, zegt digitaal marketing manager William Ruiter, in de videocollectie E-Commerce.
De bewindvoerders van BCC hebben vanochtend het faillissement van de elektronicaketen aangevraagd. Dat bevestigen verschillende bronnen binnen en rond het bedrijf aan RTL Z. BCC kreeg vorige week al uitstel van betaling.
Technologiebedrijf ChannelEngine uit Leiden ontslaat tien procent van zijn medewerkers.
Arla Foods is een Zweeds-Deense zuivelcoöperatie, die eigendom is van ongeveer 10.000 melkveehouders. Het hoofdkantoor staat in het Deense Aarhus. Het huidige bedrijf is ontstaan door een fusie tussen het Zweedse Arla en het Deense MD Foods. Remi Tromer is verantwoordelijk voor de coorninatie van e-commerce activiteiten in Europa. “De landen leren van elkaar.”